ارسال به دیگران پرینت

قیمت بیت کوین

روند نزولی بیت کوین و طلا آغاز شد

در روز گذشته بیت کوین و طلا هر دو روند نزولی پیدا کردند.

 روند نزولی بیت کوین و طلا  آغاز شد

در روز گذشته بیت کوین و طلا هر دو روند نزولی پیدا کردند.

در معاملات پنجشنبه در آمریکا افزایش ملایمی را ثبت کرد، اما پس از حذف سودهای اولیه، روند نزولی آغاز شد. بازارهای فلزات گرانبها دیروز با افزایش شدید شاخص دلار آمریکا و افزایش شدید بازدهی خزانه داری آمریکا تحت تاثیر قرار گرفتند. هر اونس طلا در ماه ژوئن با 5.70 دلار کاهش به 1874 دلار و 30 سنت رسید و نقره می کامکس نیز با افت 0.037 دلاری به 22.33 دلار در هر اونس رسید.

معامله گران دیروز همچنان در حال تحلیل حرکت چهارشنبه فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره بودند. پس از شور و نشاط اولیه بازار مبنی بر اینکه فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی ایالات متحده محتاطانه عمل کرده است، معامله گران و سرمایه گذاران به خود آمدند و متوجه شدند که هیچ چیز تغییر نکرده است: فدرال رزرو باید در مبارزه خود برای مهار تورمی که در حال حاضر وجود دارد، تهاجمی‌تر وارد می‌شد.

gold (1)

 
 

 

کاهش 8 درصدی بیت کوین

دیروز قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 10 هفته اخیر رسید، تحلیل‌گران بر این باورند که افزایش 40 هزار دلاری قیمت، تبدیل به یک تله گاوی برای این بازار شده‌است. 

بیت کوین (BTC) در 5 ماه می، به پایین ترین سطح خود در بیش از دو ماه گذشته رسید.

 
 

با محدود کردن ضرر، که در یک نقطه 8.3 درصد بود، بیت کوین تنها با قیمتی که آخرین بار در 24 فوریه امسال مشاهده شده بود، رسید.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این عملکرد همراه با آشفتگی در بازارهای آمریکا بود.

無題

 

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،اگر واقعا انصافا می خواهید خبری مفید باشد به صورت جدول باشد خیلی،خیلی،بهتر است،ولی اما اگر سکه ویا دلار را به زیر ده تومان برسانید دیگر عالی می شود،اگر اهمیت دادید موفق باشید من امیر هادی از تهران هستم لطفا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه