ارسال به دیگران پرینت

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خائن کشی» گفت:

اکران «خائن‌کشی» با سکانس‌های جایگزین

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خائن کشی» گفت: هنوز درباره زمان اکران این فیلم سینمایی تصمیم نگرفته ایم.

اکران «خائن‌کشی» با سکانس‌های جایگزین

 علی اوجی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با اشاره به اینکه هنوز درباره زمان اکران این فیلم سینمایی تصمیم نگرفته است، گفت: در حال حاضر و با توجه به اینکه در دوران بعد از پاندمی کرونا قرار داریم، نمایش فیلم‌ها به خیلی از چیزها بستگی دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر اکران فیلم‌های کمدی در سینمای ایران مقبول‌تر است، هرچند که در گذشته نیز همیشه از این آثار در گیشه استقبال می‌شد. به همین دلیل برای اکران «خائن کشی» باید همه شرایط را سنجیده و با فکر بازتری درباره آن تصمیم گرفت.

این تهیه‌کننده درباره نسخه‌ای که قرار است از «خائن کشی» در سینماها اکران شود، توضیح داد: قطعاً نسخه‌ای که برای اکران عمومی آماده می‌شود با تغییراتی همراه خواهد بود. در واقع می‌توان گفت سکانس‌هایی در این فیلم برای اکران عمومی استفاده می‌شود که در نسخه جشنواره‌ای آن نبوده است.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد «خائن کشی» به صورت کامل منتشر شود، فیلمی با مدت زمان حدودی ۳ ساعت و ۳۰ خواهد بود. اما برای اکران عمومی مدت زمان فیلم ۲ ساعت خواهد بود.

اوجی در پایان گفت: آقای کیمیایی با کارگردانی خود و نوع گرفتن فیلم، این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم سکانس‌های بسیاری را جایگزین سکانس‌های دیده شده کنیم.

فیلم سینمایی «خائن‌کشی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی است که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری حضور دارند.

 

منبع : شبکه شرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه