غافلگیری دانشآموزان و والدین از تعطیلی مدارس
عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش بهدلیل اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس تهران
| یوسف نوری از اولیای دانشآموزان تهرانی بهدلیل سرگردانی ناشی از تعطیلی دیرهنگام مدارس از سوی استانداری عذرخواهی کرد.
یوسف نوری در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره غافلگیری دانشآموزان و والدین در استان تهران نسبت به تصمیم استانداری مبنی بر اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس گفت: من به دوستان میگویم که تعطیلی مدارس باید پیش از راهی شدن دانشآموزان به مدارس و سرویسها اعلام شود.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز اختلالی پیش آمد و اولیا سرگردان شدند که گویا استانداری تهران این تصمیم را اخذ کرده بود.
وی نسبت به اتفاق پیشآمده از اولیای دانشآموزان عذرخواهی کرد.
دیدگاه تان را بنویسید