ارسال به دیگران پرینت

فرمانده انتظامی شهرری:

زورگیر مسافرکش نما در حسن آباد دستگیر شد

ری - فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری سارق زورگیر مسافرکش نما با ۲ نفر شاکی خبرداد.

زورگیر مسافرکش نما در حسن آباد دستگیر شد

سرهنگ دوستعلی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری زورگیر مسافرکش نما در حسن آباد خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد در حال گشت زنی در محدوده گردنه حسن آباد به سمت کهریزک متوجه حرکات مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودروی تیبا سفید شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی بلافاصله نسبت به متوقف کردن خودرو و بررسی تخصصی موضوع اقدام کردند عنوان کرد: به محض متوقف کردن خودرو ۲ نفر بلافاصله متواری و راننده خودرو نیز که با خودرو قصد فرار داشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه همزمان ۲ جوان با حالت پریشان از خودرو پیاده شدند افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید سارقان دقایقی قبل ۲ جوان را به عنوان مسافر سواربر خودرو کرده اند و در مسیر با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری و سرقت اموال آنها را داشتند که با حضور به موقع پلیس به مقصود شوم خود دست نیافتند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام این که دستگیری سارقان متواری در دستور کار پلیس ری قرار دارد افزود: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف که پس از اخذ شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه