ارسال به دیگران پرینت

پرسش و پاسخ با سید محمد غرضی

توضیحات سید محمد غرضی، در ارتباط با مصاحبه‌ی منتشرشده از ایشان در باب خرید سیسمونی از ترکیه و حواشی آن

سیدمحمد غرضی در ارتباط با مصاحبه‌ی اخیرش درباره‌ی موضوع خرید سیسمونی از ترکیه و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.

توضیحات سید محمد غرضی، در ارتباط با مصاحبه‌ی منتشرشده از ایشان در باب خرید سیسمونی از ترکیه و حواشی آن

به گزارش خبرنگار ۵۵آنلاین، به نقل از سید محمد غرضی:

من به هر سوال‌کننده‌ای پاسخ می‌دهم. این را از سیره‌ی ائمه‌ی اطهار آموخته‌ام که حضرت رسول و حضرت امیر و چهارده معصوم، همیشه در برابر هر پرسشی که از ایشان می‌شد، پاسخگو بودند و توجهی به این نداشتند که سوال‌کننده چه کسی است. پاسخ‌ها را روشن و بدون عذر و بهانه بیان می‌کردند تا ذهن مخاطب درگیر نماند. من هم با تمسک به شیوه‌ی ایشان، سعی می‌کنم هر پرسشی را که خبرنگاران محترم می‌پرسند، پاسخ بدهم. عموماً هم سعی می‌کنم در پاسخگویی به اشخاص اشاره نکرده و به کسی حمله نکنم. 

در مصاحبه‌ی اخیر در ارتباط با آقای قالیباف، من جمله‌ای گفتم مبنی بر این که اگر بنده به جای آقای قالیباف بودم، مستقیم سوالات را جواب می‌دادم که این همه گرفتاری ایجاد نشود. معتقد بوده و هستم که مسئولین محترم قواهای مختلف کشور، باید خود و خانواده‌شان الگوی مردم باشند. بحمدالله مردم دسترسی به اطلاعات وسیعی دارند، هم در سطح جهانی, هم در سطح کشور، و نمی‌شود به اظهار نظر مخاطبان ایرادی وارد کرد. مخاطب اطلاعات را دریافت می‌کند و عکس‌العمل نشان می‌دهد و این طبیعی است.‌

در ارتباط با مطلبی که درباره‌ی رد صلاحیت آقای قالیباف از زبان من منتشر شده، این توضیح را اضافه کنم که فحوای کلام بنده این بود: «من جای شورای نگهبان نیستم. شورای نگهبان در گذشته تعداد زیادی از نمایندگان مردم را رد صلاحیت کرده‌، و باز هم ممکن است چنین اتفاقی بیافتد.»

گاهی شیطنت‌هایی در تنظیم خبرهای منتشرشده صورت می‌گیرد که باعث می‌شود جان کلام در واژه‌ها پنهان شده و اصل موضوع به حاشیه کشانده شود.

بنده نه سمتی در شورای نگهبان دارم، نه می‌توانم پیش‌بینی کنم و نه صلاحیت چنین کاری را دارم. اگر ابهامی در کلام منتقل شده از جانب من برای مخاطبان ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم.

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فعلا در کشور به حمدالله اردوان سرمسولین دزدی واختلاس زیاد هست سیسمونی هم روش

    • ناشناس ارسالی در

      امام خمینی که در جواب خبرنگار اروپایی میگفتن نمیدانم .مطمینا سیره امام خمینی به اهل بیت نزدیکتر هست اگر حرفی دوست دارید اظهار نظری دارید بزنید الکی سیره پیامبر رو مثال نزنید

    • مهدي ارسالی در



      پس ضرورتی ندارد که به همه سؤالات جواب بدیم.
      چرا بعضی افراد یه کاری می‌کنند وبرای توجیه آن از ائمه علیهم السلام مایه میزارند.

    • ناشناس ارسالی در

      آقای غرضی خدا همیشه سالم نگهت داره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه