ارسال به دیگران پرینت

ضریب هوشی

اگر فکر می کنید باهوش هستید این خبر را بخوانید

داشتن هوش بالا آرزوی همه آدم هاست اما تنها چند درصد اندکی از مردم وجود دارند که به معنای دقیق یک فرد باهوش هستند.

 اگر فکر می کنید باهوش هستید این خبر را بخوانید

 داشتن ضریب هوشی بالا شاید برای هر فردی یک ارزو باشد اما اگر با افراد باهوش صحبت کنید متوجه می شوید که این موهبت می تواند گاهی موجب رنجش ان ها شود.

افراد باهوش دارای ویژگی هایی هستند که ان ها را از دیگران متمایز می کند. به طور کلی رفتار و گفتار این افراد به راحتی برای افراد معمولی قابل درک نیست و حتی در مواردی باعث می شود که مورد تمسخر افراد قرار بگیرند.

اگر این ۶ مورد برای شما نیز مانند یک کابوس عذاب اور است به شما تبریک می گوییم شما یک فرد باهوش هستید.

با دقت
با دقت

تصحیح اشتباهات: اگر خیلی باهوش باشید و فردی یک مطلب را به اشتباه و نادرست بیان کند و خیلی سخت می توانید خودتان را کنترل کنید تا اشتباه او را در همان لحظه تصحیح نکنید.

فکر بیش از حد: گاهی در دام توالی فکر های مختلف می افتید و خیال های زیادی به سراغتان می اید که دیگر گذر زمان را احساس نمی کنید و همین فکر خای طولانی و تجزیه و تحلیل ها تصمیم گیری را برای شما به امری دشوار تبدیل می کند.

باهوش
باهوش

می دانید که نمی دانید: هوش در واقع نتیجه ای متضاد بر روی شما می گذارد. هرچه بیشتر اطلاعات زیادی بدست می اورید و کتاب های بیشتری میخوانید بیشتر میفهمید که هیچ چیز نمی دانید . تحقیقات نشان داده است هرچه میزان ضریب هوشی شما کمتر باشد بیشتر توانایی های شناختی خودتان را بالا میگیرید.

توقع همه از شما: همه از شما انتظار دارند که بهترین باشید و فرقی نمی کند بهترین بودن در چه زمینه ای است. این اتفاق باعث می شود که در بسیاری از موارد نتوانید درباره ضعف هایتان با دیگران حرف بزنید.

کمتر تلاش می کنید: بهرحال افراد باهوش به تلاش کمتری برای رسیدن به اهدافشان نیاز دارند در نتیجه تلاش کمتری می کنند اما این کار همیشه درست نیست و ممکن است شما را از اهدافتان دور کند.
منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه