ارسال به دیگران پرینت

کندی سرعت اینترنت | اینترنت | استیضاح | مجلس

اعظمی، نماینده مجلس: مشغول جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات هستیم | تاکنون بیش از ۲۰ امضا جمع شده

ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس درباره علت کندی سرعت اینترنت، اظهار کرد: «هم زیر ساخت‌ها خوب نیست و هم وزیر به وعده‌های برنامه خود عمل نکرده است. نمی‌دانم ایشان در کندی سرعت اینترنت نقش دارند یا خیر، ولی دلایل ما برای استیضاح ایشان این است که در استان کرمان که حتی وزیر سابق هم اعتراض کردند که زیرساخت‌های مخابراتی در این استان بسیار مشکل دارد، آقای زارع‌پور هیچ قدمی برنداشته‌اند.»

اعظمی، نماینده مجلس: مشغول جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات هستیم | تاکنون بیش از ۲۰ امضا جمع شده

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس درباره علت کندی سرعت اینترنت، اظهار کرد: «هم زیر ساخت‌ها خوب نیست و هم وزیر به وعده‌های برنامه خود عمل نکرده است. نمی‌دانم ایشان در کندی سرعت اینترنت نقش دارند یا خیر، ولی دلایل ما برای استیضاح ایشان این است که در استان کرمان که حتی وزیر سابق هم اعتراض کردند که زیرساخت‌های مخابراتی در این استان بسیار مشکل دارد، آقای زارع‌پور هیچ قدمی برنداشته‌اند.»

در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا مجلس تصمیم به استیضاح وزیر ارتباطات دارد یا خیر، گفت: «در حال حاضر مشغول به جمع‌آوری امضا برای استیضاح ایشان هستم و تاکنون بیش از ۲۰ امضا جمع شده است.»

این نماینده مجلس درخصوص علت کاهش سرعت اینترنت، بیان کرد: «این سوال را باید از خود آقای زارع‌پور پرسید. هم زیر ساخت‌ها خوب نیست و هم وزیر به وعده‌های برنامه خود عمل نکرده است. نمی‌دانم ایشان در کندی سرعت اینترنت نقش دارند یا خیر، ولی دلایل ما برای استیضاح ایشان این است که در استان کرمان که حتی وزیر سابق هم اعتراض کردند که زیرساخت‌های مخابراتی در این استان بسیار مشکل دارد، آقای زارع‌پور هیچ قدمی برنداشته‌اند.»

اعظمی در پایان تاکید کرد: «وزیر ارتباطات علیرغم اینکه قول دادند و ما هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی به ایشان تذکر دادیم، اما در این راستا هیچ عملی را انجام نداده‌اند.»

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه