ارسال به دیگران پرینت

واکسن کرونا | واکسیناسیون کرونا | کرونا

واکسن را برای مقابله با سویه‌های بعدی کرونا تزریق کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شیب تند نزولی تعداد بیماران سرپایی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: تعداد کنونی بیماران بستری در بیمارستان های استان نسبت به هفته قبل 10 درصد کمتر شده است به گونه‌ای که اکنون 750 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ابتلای 50 درصد آن‌ها به لحاظ آزمایشی قطعی است و 107 نفر در ICU بستری است که 40 نفر آنها تحت ونتیلاتور هستند.

واکسن را برای مقابله با سویه‌های بعدی کرونا تزریق کنید

حمیدرضا رشیدی نژاد عصر امروز 14 اسفندماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: بیش از دو سال از شیوع کرونا گذشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این مطلب که انتظار داریم که روزهای آینده این روند کاهشی مبتلایان به اُمیکرون همچنان ادامه داشته باشد و در ادامه تشریح آمار واکسیناسیون پرداخت و اظهار کرد: در برخی از رده های سنی مقداری آمار واکسیناسیون پایین است اما در مجموع وضعیت استان در این زمینه مناسب است و تاکنون حدود 2 میلیون 290 هزار نفر دز اول و تقریبا 2 میلیون نفر دز دوم و حدود 770 هزار نفر دز سوم واکسن کرونا تزریق کرده اند.

وی بر لزوم اغناسازی مردم در تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و افزود: برای مقابله با موج های بعدی نیاز هست که واکسیناسیون دز سوم نیز انجام شود.

رشیدی نژاد در ادامه سخنانش درباره واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: هیچ اجباری در کار پزشکی چه از نظر پیشگیری و چه درمان نمی توانیم انجام دهیم لذا دانش آموزان را نمی توانیم مجبور به تزریق واکسن کنیم و از نظر ما ممنوعیتی مبنی بر عدم ورود دانش آموزانی که واکسن تزریق نکرده اند، نداریم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه