ارسال به دیگران پرینت

آقاتهرانی نماینده مجلس:

محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.

محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش «جهاد تبیین، راهبردها، موانع و راهکارها» که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین بویژه در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: فضای مجازی در تمام کشورها دارای قوانینی است؛ در آمریکا حدود ۲۷۰ ماده قانون برای این موضوع تصویب شده است.

وی افزود: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است، اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی خاطرنشان کرد: تبیین در این حوزه بسیار ضعیف است؛ دشمنان مختلفی می خواهند فضای مجازی در ایران کاملاً رها باشد تا بتوانند نقشه های خود را در این حوزه اجرایی کنند.

وی حضور حوزویان در عرصه جهاد تبیین را ضروری دانست و گفت: حوزویان می توانند در عرصه هایی همچون احیای حجاب اسلامی، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق ارتباط گیری با مسئولین تصمیم گیر در نظام ایفای نقش داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی سرعت اینترنت و زیرساخت های آن افزایش خواهد یافت.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شماغلط می کنید....

    • ناشناس ارسالی در

      اگه همین قدر محکم پشت کارهای دیگه هم وایستاد جامعه بهتری خواهیم داشت (تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی وفرهنگی مردم ومانع زدایی از کسب وکار وموانع تولید و بازنگری درخیلی موارد از جمله قانون مهریه وازدواج که باعث شده خیلی مردها زندانی وخیلی های دیگر منصرف از ازدواج شوند که اگه کاری در این مورد صورت نگیرد نرخ طلاق زیاد وجمعیت مجردها افزونتر وبه همان اندازه فساد وروابط نا مشروع زیادتر خواهد شد واز این قبیل موارد) کارهای که وظیفه شماست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه