ارسال به دیگران پرینت

مقام سپاه: برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی یک ریال از بودجه هیچ نهاد دولتی صرف نشده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه‌ها مردمی و به کمک خیرین برگزار شد.

مقام سپاه: برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی یک ریال از بودجه هیچ نهاد دولتی صرف نشده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه‌ها مردمی و به کمک خیرین برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد بیان کرد: دو سال گذشته اما در باورمان نمی‌گنجد ما باشیم و حاج‌ قاسم نباشد؛ این حادثه آن‌قدر سنگین است هرگز فراموش نخواهد شد اما روز به روز ارادت قلبی ما به این شهید بزرگوار بیشتر و شعله کینه ما نسبت به دشمنان اسلام جدی‌تر می‌شود.

مقام سپاه:برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی یک ریال  از بودجه هیچ نهاد دولتی صرف نشده   / 250 هزار نفر، تعداد زائران مزار شهید سلیمانی

وی افزود: امروز او را الگوی عملی و قطب‌نما و راهنمایی برای رسیدن به هدف می‌دانیم و سعی می‌کنیم گفتار و رفتارمان را با آن فرمانده بزرگ تطبیق دهیم.

معروفی ادامه داد: باور داریم نشستن سر کلاس او و با الگوگیری از او ادب و صبر و بصیرت و وفای اهل بیت را در خود نهادینه می‌کنیم تا بتوانیم در این مکتب یک قاسم سلیمانی باشیم.

وی عنوان کرد: امروز در کشور ما راه عمل کردن به مکتب این شهید که متعلق یه ملت اسلامی، ایران و بشریت آزادی‌خواه است در همه حوزه‌ها مورد استفاده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه‌ها مردمی و به کمک خیرین برگزار شد.

معروفی در توضیح اقدامات انجام شده در هفته مقاومت گفت: امسال رویکرد ۸۰ درصد مراسمات مردمی بود و برنامه‌ها را بین شهرستان‌ها توزیع کردیم؛ همچنین کرمان به عنوان پایتخت مقاومت امروز یکی از مطالبات مردم سراسر جهان شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته از ۵۵ ملیت مختلف در مراسم سردار شرکت کرده بودند گفت: قبل از سالگرد اقداماتی از جمله دیدار با خانواده شهدا، نشست سران عشایر، تجمع مسئولین هیئت‌های سراسر کشور، سالگرد زلزله با شعار نقش شهید سلیمانی و شب شعرهایی برگزار شد.

معروفی اضافه کرد: برنامه‌های هفته مقاومت با دعای کمیل شب جمعه هفته گذشته آغاز شد؛ در گلزار شهدای کرمان ویژه برنامه لحظه شهادت را داشتیم.

وی ادامه داد: یادواره شهدای تشییع، عزاداری در بیت‌الزهرا و نمایشگاه عکس، پویش ختم قرآن، جشنواره سلیمان سلامت، همایش بین‌المللی مقاومت، گردهمایی تقریب مذاهب، گردهمایی بانوان و گردهمایی یاران حاج قاسم با جمعیت دوهزار نفر، برنامه هم‌دانشگاهی در دانشگاه آزاد و اجلاسیه پنجشنبه از جمله برنامه‌های هفته مقاومت است.

معروفی اضافه کرد: ایجاد اسکان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر و تأمین سه وعده غذایی زائرین، ایجاد ۱۰۰ موکب مردمی در حوزه فرهنگی، پذیرایی، خدمات و مشاوره و انجام اقدامات مؤمنانه به صورت روزانه در این هفته از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه تا فردا پیش‌بینی می‌شود جمعیت زائرین ایرانی سردار سلیمانی به ۲۵۰ هزار نفر برسد گفت: تعداد زائرین خارجی نیز ۷۰۰ نفر بود که ۴۰۰ نفر آن‌ها مقیم ایران هستند.

معروفی اظهار کرد: فضاسازی گسترده شهری، افتتاح تئاتر سردار آسمانی که تا پایان اردیبهشت‌ماه به تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای در خصوص این سردار می‌پردازد، پویش نذرخون، ۶۳ پروژه آب‌رسانی و اقدامات خیرخواهانه دیگری در مکتب شهید سلیمانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: با اینکه در این یک‌ هفته درگیر برنامه‌های دومین سالگرد سردار سلیمانی بودیم، نیروهای را به مناطق سیل‌زده استان فرستاده و به کمک مردم شتافتیم و خواسته شهید سلیمانی را در کنار سالگرد وی انجام دادیم.

 

فرمانده سپاه: هرگز اجازه نفوذ دشمن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باگرامیداشت یادوخاطر شهید سردار سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان گفت: از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

فرمانده سپاه: هرگز اجازه نفوذ دشمن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد
 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باگرامیداشت یادوخاطر شهید سردار سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان گفت: از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید حاج قاسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم به زیبایی، وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و نیز شهیدان امنیت و سلامت کشور بخصوص قافله سالار این شهیدان، فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام سردار سلیمانی بخوبی می دانند.

 

وی افزود: نیازی نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم، مردم بخوبی می دانند راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت در اطاعات از ولی فقیه و رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

 

سردار سلامی اظهارداشت: مردم می دانند با تبعیت از ولایت فقیه می توان راه را خوب آموخت، مسیر را خوب طی و سعادت مسلمانان را تضمین کرد.

 

فرمانده کل سپاه گفت: مردم نیک می دانند آزادی مسلمانان از سیطره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب در همین مسیر تضمین می شود و راه شهید سلیمانی نیز راه جهاد بود.

 

وی اظهارداشت: مسیری که شهید سلیمانی انتخاب کرد راهی بود که مسلمانان با حرکت و جوشش حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و یک دنیای آزاد، با کرامت و سربلند برای خوتدشان بسازند.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام شما از این محل چیست گفت: پیام ما این است که راهمان را ادامه می دهیم، همچنان از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      برادر عزیز سردار درقلب ملت جای دارند ولی در این وضعیت اقتصادی کشور آیا ایشان راضی به این همه هزینه هستند . اینهمه بنر تندیس تابلو برنامه اسم این همه سالن و خیابان و بزرگراه و برنامه وتجمعات در اینجا و آنجا و ... احترام این عزیز را نگه داریم .

    • سید حسین گوهریان ارسالی در

      آقای معروفی بفرمایند هزینه این ۵۵ ملیت که حضور یافتند چگونه تامین و پرداخت شد و‌ ذکر نام کشورشان الزامیست

    • ناشناس ارسالی در

      بعله..

    • ناشناس ارسالی در

      اغا ما احمقیم اشکالی نداره،اینم بماند

    • ناشناس ارسالی در

      این همه کار خوب و خدا پسندهست که با این پولها میشه برای زنده ها انجام داد انوقت این خیرین این همه پول رو حیف و میل میکنن برا کسی که این مجالس توی این دنیا براش سودی هم نداره خود سردار سلیمانی هم راضی به این همه ریخت و پاش نیست اگر هم این پولها از بیت والمال باشه خیانت به ملت هستش که باز هم سردار راضی به این کار نیست

    • فاتح ارسالی در

      وظیفه هر نهادی بوده و هست که به همراه ملت به پاس مجاهدت شهید سلیمانی ویارانش بهترین مراسم روبگیرن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه