ارسال به دیگران پرینت

فرمانده سپاه: هرگز اجازه نفوذ دشمن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باگرامیداشت یادوخاطر شهید سردار سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان گفت: از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

فرمانده سپاه: هرگز اجازه نفوذ دشمن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باگرامیداشت یادوخاطر شهید سردار سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان گفت: از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید حاج قاسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم به زیبایی، وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و نیز شهیدان امنیت و سلامت کشور بخصوص قافله سالار این شهیدان، فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام سردار سلیمانی بخوبی می دانند.

وی افزود: نیازی نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم، مردم بخوبی می دانند راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت در اطاعات از ولی فقیه و رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی اظهارداشت: مردم می دانند با تبعیت از ولایت فقیه می توان راه را خوب آموخت، مسیر را خوب طی و سعادت مسلمانان را تضمین کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: مردم نیک می دانند آزادی مسلمانان از سیطره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب در همین مسیر تضمین می شود و راه شهید سلیمانی نیز راه جهاد بود.

وی اظهارداشت: مسیری که شهید سلیمانی انتخاب کرد راهی بود که مسلمانان با حرکت و جوشش حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و یک دنیای آزاد، با کرامت و سربلند برای خوتدشان بسازند.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام شما از این محل چیست گفت: پیام ما این است که راهمان را ادامه می دهیم، همچنان از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه