ارسال به دیگران پرینت

رنگ شانس

متولدین ماه های مختلف با کدام رنگ شانس می آورند؟

رنگ ها انرژی مثبت و خاصی بر زندگی افراد دارند و هر ماه تولد رنگ شانسی دارد که بر زندگی افراد متولد آن ماه تاثیر زیادی میگذارد. رنگ شانس ماه شما چیست؟

متولدین ماه های مختلف با کدام رنگ شانس می آورند؟

فروردین

فروردین ماهی ها افراد شجاعی هستند. ذاتا مدیر زاده شده‌اند و از مبارزه نمی ترسند. افراد پر انرژی هستند و در هر کاری که وارد شوند نسبت به آن انگیزه دارند. رنگ قدرت فروردین ماهی ها قرمز است. آن ها انرژی و قدرت بسیار بالایی را با رنگ قرمز احساس می‌ کنند و این رنگ عامل ایجاد تحریک پذیری و حرکت در آن ها است.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افراد منطقی و تجربی هستند. آن ها به شدت متواضع می باشند، سخت تلاش می کنند و دوست دارند که همیشه چیز های لوکس در اختیار داشته باشند. همچنین به صداقت به شدت ارزش می دهند و کسانی که آزارشان داده اند و حقشان را خورده اند را نمی بخشند. رنگ قدرت اردیبهشت ماهی ها سبز است که رنگ طبیعت بوده و با طرز فکر متواضع آن ها همخوانی دارد. آن ها رنگ سبز را رنگ رشد و ثروت می‌ دانند، زیرا عاشق ثروت و خریدن چیز های گران قیمت هستند و رنگ سبز هم بیشتر این امکان را به آن ها می‌ دهد.

 
 

خرداد

خرداد ماهی ها به چیز های مختلفی علاقه دارند و می توانند همزمان در چند کار مختلف انگیزه ی بالایی داشته باشند و چند کار را مدیریت کنند. آن ها افراد باهوش، نسبتاً قانع و پر حرفی هستند اما در کار خود جدی عمل می کنند. گاهی هم سردرگم و بی‌قرار هستند. رنگ قدرت خرداد ماهی ها زرد است. هیچ رنگی به غیر از زرد نمی‌ تواند به آن ها تا این حد انرژی بدهد و باعث ایجاد خلاقیت و شفاف سازی ذهنی در آن ها شود.

تیر

تیر ماهی ها افراد حساس و احساساتی هستند و می توانند هم به مادیات و هم احساسات توجه کنند. آن ها به دنبال راهکارهایی برای افزایش انرژی خود می گردند. نقره‌ ای رنگ قدرت تیر ماهی هاست. آن‌ ها ماهیت آرامی دارند. رنگ نقره‌ای برایشان نشان دهنده آرامش، زندگی و معنویت بالا است. نقره ای به آن ها قدرت می دهد که از حق خودشان دفاع کنند.

مرداد

مرداد ماهی ها ذاتا مدیر و شجاعند و هر کاری را که بخواهند انجام می دهند. آن ها تحت مدیریت خورشید قرار می گیرند. خیلی پر انرژی هستند و نیاز به توجه دارند. دوست دارند در جایگاهی قرار بگیرند که رضایت حداکثری را داشته باشند. آن ها عاشق مدیریت، سخنرانی و دریافت احترام از دیگران هستند. رنگ قدرت مرداد ماهی ها نارنجی است که باعث جلب توجه زیادی می‌ شود و این حس را در آن ها ارضا می کند. نارنجی همچنین نماد ماجراجویی و خود جوشی است که به مرداد ماهی ها شباهت زیادی دارد.

شهریور

شهریور ماهی ها افراد تجربی و منطقی هستند که در زندگی همیشه سیستماتیک عمل می کنند. آن ها به شدت ایده آل گرا بوده و از ارتقاء مهارت‌ های خود در هیچ زمینه‌ای نمی‌ ترسند و به طور مداوم تمرین می کنند. رنگ قدرت شهریور ماهی ها قهوه‌ای است که باعث می‌ شود به جزئیات توجه زیادی داشته باشند و ذهن خود را متمرکز نگه دارند. آن ها همچنین به دنبال امنیت و پایداری هستند که این رنگ این احساس را به آن ها القا می‌ کند.

مهر

مهر ماهی ها افراد زیبا، جذاب و متعادلی هستند و دوست دارند هر کاری را به ترتیب و با نظم به انجام برسانند. از لحاظ ظاهری باید در مورد هر چیزی رضایت داشته باشند. آن ها افراد خوش‌بینی هم هستند. رنگ قدرت مهر ماهی ها صورتی است که یکی از زیباترین رنگ ها بوده و نشان ‌دهنده گرمی و جذابیت است. این افراد کلاً آرام هستند و صورتی انرژی مثبت و رضایت را به آن ها القا می کند.

آبان

آبان ماهی ها تمایل دارند که همیشه عالی عمل کنند. آن ها دوست دارند قدرتمند باشند و از پس خودشان بر بیایند. گاهی اوقات مرموز می شوند اما در کل به دنبال هیجان هستند. رنگ قدرت آبان ماهی ها سیاه است. شخصیت آن ها نیز مانند رنگ سیاه هنوز به طور کامل شناخته نشده است و آن ها از مرموز بودن رنگ سیاه لذت می برند اما در درون شان به دنبال صمیمیت و ارتباط عاطفی هستند.

آذر

آذر ماهی ها افراد خلاقی هستند. آن ها دوست دارند عامل انگیزه به دیگران باشند تا بهترین زندگی را برای خودشان رقم بزنند. آن ها افراد کنجکاو و مستقلی بوده و همیشه به آزادی و رهایی در زندگی ارزش می دهند. رنگ قدرت آذر ماهی ها بنفش است. این رنگ برای آن ها حس معنویت و انرژی و خلاقیت بالا را فراهم می کند و استرس ذهنی را از آن ها دور می ‌کند. رنگ بنفش عامل ایجاد حس ماجراجویی و لذت از سفر در آن ها می‌ شود.

دی

دی ماهی ها افراد بلند پرواز، سخت کوش و خیلی مصممی هستند. آن ها به سخت‌ کوشی معروفند و همیشه طرز فکر های خوبی برای بیزینس و تجارت دارند. آن ها همیشه واقع بینانه فکر می‌ کنند. حتی انتظار بدترین ها را می کشند. همین باعث می شود که دیگران کمی آن ها را منفی نگر بدانند. رنگ قدرت دی ماهی ها زغالی است که عامل ایجاد شانس و حس مثبت در آن ها می شود و به بلوغ ذهنی می رساند. این رنگ خنثی و تیره، رنگی قوی، محکم و عامل اعتماد به نفس برای دی ماهی ها است.

بهمن

بهمن ماهی ها همیشه به چیز های مختلف خیلی عمیق فکر می‌ کنند. آن ها افراد خلاقی هستند. گاهی اوقات غیر قابل پیش بینی بوده و کار های عجیبی از آن ها سر می زند و سنگ قدرت بهمن ماهی ها رنگ آبی است. رنگ آبی به آن ها حس مثبت می‌ دهد و اگر بتوانند در اتاقی که مطالعه می‌ کنند، از رنگ آبی استفاده کنند، سطح یادگیری شان بالا می رود. همچنین یک آرامش ذهنی بسیار عالی به آن ها می‌ دهد.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد معنوی و اخلاقی هستند. حساسیت آن ها نسبت به مسائل کمی بالاست. معمولاً در هر کاری که وارد شوند، صبور هستند تا نتیجه بگیرند. رنگ قدرت اسفند ماهی ها فیروزه‌ای است؛ رنگی شبیه به آبی دریا که به آن ‌ها قدرتمندی را القا می‌ کند و باعث می‌ شود که انرژی بگیرند و دوباره خودشان را ریکاوری کنند. آن ها عاشق رنگ آب و جریان آب هستند و این به آن ها حس امنیت می دهد.

 

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ۰۰۰۰ ارسالی در

      برعکس من تو رنگ آبی استرس میگیرم

    • ناشناس ارسالی در

      ❣👏👏🤛🤜

    • رومینا ارسالی در

      همه چیز هایی که در مورد اردیبهشت ماهی ها گفت درست بود ولی من رنگ بنفش دوست دارم

    • Melika ارسالی در

      من یه مهر ماهی ام و از رنگ صورتی متنفرم

    • خرداد‌ ارسالی در

      همش درست‌ولی‌من‌‌رنگ‌سبز‌دوس‌دارم‌نه‌زرد‌💚💚💚💚

    • :\ ارسالی در

      دوستان متن نگفته از کدوم خوشتون میاد گفته رنگ شانس و قدرت شما...:\ یکم فکر کنین بعد نظر بدین

    • هوزان ارسالی در

      اره من ی خردادماهی م و ب نظرم رنگ زرد عامل انرژیه منه همیشه

    • zone ارسالی در

      سلام
      من اردیبهشتی ام و کاملا مطلب درستی بود ، من رنگ سبز رو خیلی دوست دارم و عاشق خریدن هستم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه