ارسال به دیگران پرینت

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس به دنبال خرید بازیکنان تاجیکی

باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز بازی خریدهای تاجیکستانی خود اقدام کرد.

پرسپولیس به دنبال خرید بازیکنان تاجیکی

با اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، درخواست پرسپولیس برای دریافت ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو ملی پوش تاجیکستانی، لحظاتی قبل با ثبت در سیستم TMS، ارسال شد.

ارسال این درخواست منوط به ثبت قرارداد به سازمان لیگ فوتبال بود که این امر امروز با پیگیری از سوی امور ورزشی باشگاه، به انجام رسیده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه پیش رو مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند.

 

مدیرعاملی پرسپولیس

آخرین گزینه وزیر ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس

مدیرعامل سابق باشگاه لیگ برتری گزینه جدید مدیرعاملی در پرسپولیس شده است.

آخرین گزینه وزیر ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس
 

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در طول ماه‌های اخیر با گزینه‌های مختلفی برای حضور در راس کادر مدیریتی پرسپولیس مذاکره کرده و هنوز خبری از معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه نشده است. آنچه قطعی به نظر می‌رسد قطع همکاری با مجید صدری، سرپرست فعلی باشگاه است اما درباره جایگزین او نفرات مختلفی کاندیدا شده‌اند و همچنان مذاکرات و گرفتن استعلام‌های لازم ادامه دارد. پیش از این خبر دادیم که بعد از منتفی شدن حضور علی شجاعی، مذاکراتی با رضا درویش، مدیرعامل پیشین سایپا انجام شد که هر چند ابتدا وی منکر صحبت با مدیران وزارت ورزش در این خصوص شد اما روز گذشته تایید کرد که با او صحبت شده و آماده است تا مدیرعامل پرسپولیس شود!

با این حال پیگیری‌ها از راهروهای وزارت ورزش نشان می‌دهد که صحبت از یک گزینه دیگر هم به میان آمده است؛ بهرام رضاییان مدیرعامل سابق باشگاه پارس‌جنوبی جم که درحال حاضر عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و کمیته چابک‌سازی سازمان لیگ است و حضورش در هیات‌رئیسه به‌عنوان نماینده مدیران‌عامل باشگاه‌ها درحالی که مدیرعامل هیچ باشگاهی نیست با اعتراض‌های زیادی مواجه شده، تازه‌ترین گزینه سجادی برای پرسپولیس است تا هم به معضل بی‌مدیرعاملی قرمزها خاتمه دهد و هم خودش دیگر مشکلی برای حضور در هیات‌رئیسه نداشته باشد! با روندی که سجادی درپیش گرفته است بعید نیست در روزهای آینده به گزینه‌های مدیریت پرسپولیس افزوده شود. با این حال به‌زودی از بین گزینه‌های اخیر جانشین صدری مشخص شود و به نظر می‌رسد شانس درویش بیشتر از بقیه ازجمله رضاییان باشد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه