ارسال به دیگران پرینت

زهره کودایی یک تلنگر خوب برای نسل جوان

زهره کودایی دختر موفق ایران است نه پلنگ‌های اینستاگرامی

بعضی از دختران، این زیبایی برآمده از عمل‌های متعدد و فیلتر برنامه‎‌های موبایلی را به پای موفقیت این آدم‌ها می‌گذارند و سعی می‌کنند در دنیای واقعی شبیه آنها شوند.

زهره کودایی دختر موفق ایران است نه پلنگ‌های اینستاگرامی

مصطفی داننده- مریم ایران‌دوست سرمربی، زهره کودایی  و گلنوش خسروی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان مهمان خندوانه و رامبد جوان بودند. بازیکنانی که توانستند با وجود محدودیت‌های فراوان دست به کار بزرگی زدند و برای اولین بار راهی مرحله نهایی جام‌ ملت‌های آسیا شوند.

حضور این سه بانوی ورزشکار ایرانی، جدا از موفقیتی که به دست آورده‌اند یک اتفاق مهم بود. بخشی دختران امروز ایران، موفقیت را در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام جست‌وجو می‌کنند.  

موفق بودن از نگاه این دختران، کسانی هستند که در صفحات خود عکس‌هایی چشم نواز از خود منتشر می‌کنند. چهره‌ای زیبا، دماغ‌هایی کوچک و لباس‌های گران این دختران باعث می‌شود نسل جوان‌تر به آنها توجه کند و الگو بگیرد.

نکته مهم این است که بعضی از دختران، این زیبایی برآمده از عمل‌های متعدد و فیلتر برنامه‎‌های موبایلی را به پای موفقیت این آدم‌ها می‌گذارند و سعی می‌کنند در دنیای واقعی شبیه آنها شوند.

دخترهایی که با چهره زیبا، دماغ‌های کوچک و لباس‌های گران دیده می‌شوند و نسل جدید این دیده شدن را به پای موفق بودن آنها می‌گذارد.

حالا حضور زهره کودایی و گلنوش خسروی، یک تلنگر خوب برای نسل جوان ایران است که تعریف دقیق موفقیت ندارند. می‌شود چهره آنچنانی نداشت، می‌شود دماغ معمولی داشت و ساده پوشید اما موفق بود. آنها در دنیای واقعی کاری کردند که همه تحسین‎‌شان کردند.

موفقیت در عمل آدم‌ها تعریف می‌شود نه در ظاهر. ظاهر را می‌شود با جادو و جنبل‌های فضای مجازی و البته اعجاز آرایشگرها با هزار شکل درآورد اما نمی‌شود اسم آن را موفقیت گذاشت. باید این ضدهنجار، هنجار شده را از ذهن جوانان‌مان بیرون کنیم و به آنها بگوییم که این افراد بخشی از جامعه هستند که هیچ هنری ندارند و تنها به واسطه ظاهرشان می‌خواهند خود را مطرح کنند.

موفقیت را باید در امثال زهره کودایی جست و جو کرد یا باید مجسمه موفق بودن را از مریم میرزاخانی بسازیم که در جهان نامدار بود و نام آشنا.

بله در جهان هم افرادی مثل «کیم کارداشیان» دیده می‌شود و مردم بیشتر در مورد آنها حرف می‌زنند و خیلی از جوان‌ها دوست دارند مثل او باشند اما همین کارداشیان هم برای اینکه تنها یک مدل نباشد، وارد حوزه‌های دیگر شد تا موفقیت را حوزه‌های دیگر جست و جو کند. او حالا هم بازیگر است و هم یک تاجر موفق.

آموزش و پرورش، صداوسیما و همه ما وظیفه داریم، تعریف موفقیت را در ذهن نسل تازه عوض کنیم. چهره‌ زیبا داشتن خوب است اما فضیلت نیست. آنچه خودمان با تلاش به دست آورده‌ایم و می‌توانیم از آن به عنوان سرمایه نام ببریم، فضیلت و نشان از موفقیت ماست.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • من ارسالی در

      الان این زهره خان همون نیست که شک کرده بودن آقاست؟

    • من ارسالی در

      زهره خان شیره

    • ناشناس ارسالی در

      موفقیت بیشترشما عزیزان راازخداوندمنان
      خواستاریم. شیربچه های زنان ایران عزیز.

    • ناشناس ارسالی در

      انشاالله همیشه ودر تمام امور زندگیشان موفق باشند دردعین سادگی محبوبیت زیادی در قیافه شون ورفتارشون داشتن به امید موفقیت روز افزونشون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • اشنا ارسالی در

      چه عجب یک مطلب واقع گرانوشتید تبلیغ این سلبریتی هاوالگوکردن ان برای دختران سدکردن پیشرفت دختران مامی باشدیعنی خط دشمنان وارزش نداردبخاطرتبلیغات وجذب مخاطب برای فروش کالای بیشتر به چنین عذاب وجدان دچارشوید

    • من ارسالی در

      خخخ همین جا هم دنبال دشمن و دشمن بازیی؟ مقصرشم مطمینن آمریکا با اسرایله خخخخ

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه