ارسال به دیگران پرینت

ارتباط اشکان دژاگه لو و خواننده معروف رفت ! + سند

رکنا: ساسی مانکن خواننده لس‌آنجلسی با انتشار پیامی به فرزاد و فرهاد مجیدی؛ پرداخت دستمزد اشکان دژاگه در استقلال را متقبل شد.

ارتباط اشکان دژاگه لو و خواننده معروف رفت ! + سند

به گزارش رکنا، ساسی مانکن متولد 1367 در آبادان است. ساسی مانکن، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ و رپ است. ساسی مانکن سال 2012 میلادی به کوالا لامپور، مالزی و از آنجا به آمریکا رفت و به فعالیت هنری خود ادامه داد. در سال 1388 رویترز ساسی مانکن را در سال  به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان رپ زیرزمینی ایران توصیف کرد. ساسی مانکن در ایران رشته کامپیوتر را در دانشگاه رها کرد و به خواندگی ادامه داد.

ساسی مانکن هزینه‌های انتقال اشکان دژاگه به استقلال را می پردازد؟

اشکان دژاگه هافبک هجومی و کاپیتان سابق تیم ملی ایران بعد از فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور هنوز تیم جدیدی ندارد. چندی پیش شایعه شد که او در فهرست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال جا گرفته، ولی درخواست دلاری اش مانع از انجام این انتقال می‌شود.

عنوان شد که دژاگه برای حضور در استقلال مشکلی ندارد، ولی می‌خواهد قراردادش به دلار باشد نه ریال؛ موضوعی که با مخالفت باشگاه استقلال روبرو شد. حالا بعد از انتشار آن اخبار، ساسی مانکن، یکی از خواننده‌های ایرانی آن طرف آب، با انتشار استوری‌ای خبر داده که حاضر است هزینه‌های انتقال اشکان دژاگه به استقلال را بپردازد و تمام قرارداد این بازیکن را به عنوان هدیه به استقلالی‌ها می‌پردازد.

اشکان دژاگه

ساسی همچنین پیامش به فرزاد و فرهاد مجیدی را هم منتشر کرده و به آن‌ها گفته منتظر خبر است تا پول قرارداد اشکان دژاگه را بپردازد؛ اتفاقی جنجالی که قاعدتا سروصدای زیادی به راه خواهد انداخت!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه