ارسال به دیگران پرینت

ویژگی‌هایی جدید واتس اپ

خبر خوب برای کاربران واتس اپ

طبق گزارش ها، واتس اپ مجوز افزایش واتس اپ پی را به ۴۰ میلیون کاربر در هند اهدا کرد.

خبر خوب برای کاربران واتس اپ

طبق گزارش ها، واتس اپ مجوز افزایش واتس اپ پی را به ۴۰ میلیون کاربر در هند اهدا کرد.

واتس اپ مجوز نظارتی را از شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) برای گسترش سرویس پرداخت واتس اپ پی در هند به ۴۰ میلیون کاربر دریافت کرد.

بر اساس اطلاعات پلتفرم رابط پرداخت یکپارچه (UPI)، واتس اپ پی، در حال حاضر به ۲۰ میلیون کاربر در هند محدود شده است و در حالی که درخواست NPCI برای دو برابر کردن پایگاه کاربران بدون شک خبر خوبی است، ممکن است واتس اپ  آنقدر‌ها هم خوشحال نباشد، چرا که این شرکت درخواست کرده بود تا سقف محدودیت، به طور کامل برداشته شود.

سیستم پرداخت واتس اپ برای ۴۰ میلیون کاربر جدید فعال شد

به این دلیل که محدودیت فعلی تنها ۸ درصد از ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ در هند را تشکیل می‌دهد، مجاز کردن سقف بالاتر یا حذف کامل آن، واتس‌اپ را قادر می‌سازد تا افراد بیشتری را از خدمات پرداخت خود در این کشور آسیایی بهره من کند و در عین حال رقابت سختی را با خدمات پرداخت دیجیتال گوگل فون پی، Pay و Paytm که در بزرگترین بازار واتس‌اپ به همان اندازه محبوب هستند، ایجاد می‌کند.

 

واتس‌اپ، متعلق به متا (که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد)، آزمایش بتای واتس اپ پی را از سال ۲۰۱۸ در هند آغاز کرد و آن را به طور رسمی در نوامبر گذشته راه‌اندازی کرد. تنها کشور دیگری که واتس اپ سرویس پرداخت خود را به صورت زنده در آن فعال کرده برزیل است یعنی دومین بازار بزرگ واتس اپ در جهان.

 

نحوه عملکرد قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ مشخص شد

 

به‌تازگی اسکرین شاتی از قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ منتشر شده که نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد.

 

اولین بار در ماه آگوست اخباری درباره اضافه شدن قابلیتی برای واکنش نشان دادن به پیام‌ها در واتساپ توسط WABetaInfo منتشر شد. ویژگی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد با ایموجی، مشابه فیسبوک، دیسکورد، اسلک و دیگر پلتفرم‌ها، به پیام‌های موجود در چت واکنش نشان دهند.

 

به گزارش android authority، اکنون به لطف WABetaInfo بار دیگر اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی واکنش‌ دریافت کرده‌ایم که به ما ایده بهتری از نحوه کارکرد آن می‌دهد.

 

اولین موردی که درباره این قابلیت توسط یکی از کارشناسان اطلاعات تأیید شد، در دسترس بودن آن در چت‌های فردی و گروهی است. البته وی تأکید کرد که این واکنش‌ها به صورت ناشناس نشان داده نخواهند شد.

 

نکته‌ای قابل توجه میان اطلاعات منتشر شده درباره قابلیت مذکور این است که گفته می‌شود کاربران تنها یک‌بار می‌توانند به پیام واکنش نشان دهند و شش ایموجی مختلف نیز برای انجام این کار وجود دارد.

 

بنابراین کسانی که امیدوار بودند بتوانند از طیف گسترده‌ای از ایموجی‌ها برای واکنش دادن استفاده کنند، یا حتی به فکر ساختن واکنش‌های سفارشی خود بودند، احتمالا ناامید می‌شوند. البته باید به این مسئله اشاره کرد که قابلیت ساخت استیکرهای سفارشی به واتساپ اضافه شده است.

 

واتس اپ، ویژگی جدیدی را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد استیکر‌های سفارشی را در وب بسازید. این یک روش جدید برای بیان احساس خود به دوستان و عزیزانتان است که استفاده از آن بسیار زیبا و آسان به نظر می‌رسد.

 

با استفاده از برنامه وب واتس اپ، می‌توانید از تصاویر رایانه خود برای ایجاد استیکر‌های سفارشی استفاده کنید. استفاده از آن به اندازه کافی آسان است، بنابراین برای ساخت استیکر‌هایی با ظاهر زیبا نیازی به داشتن مهارت‌های طراحی گرافیکی پیشرفته ندارید.

 

برای استفاده از این ویژگی، به واتس اپ در وب بروید، سپس روی نماد گیره کاغذ کلیک کنید. از آنجا، روی «استیکر» کلیک کنید، سپس یک تصویر را برای آپلود انتخاب کنید. در مرحله بعد، می‌توانید روی موضوع تصویر کلیک کنید تا پس‌زمینه را قطع کنید، و آن را به‌طور خودکار حذف کنید.

 

از آنجا، می‌توانید ایموجی، متن و سایر استیکر‌ها را روی برچسب سفارشی خود قرار دهید. شما همچنین می‌توانید تصویر را برش دهید، اگرچه همیشه یک مربع خواهد بود.

 

در حال حاضر، این ویژگی جدید به برنامه وب می‌آید، اما در هفته آینده به نسخه دسکتاپ واتس اپ می‌رسد. شاید زمانی به نسخه موبایل بیاید، اما واتس اپ به طور رسمی اعلام نکرده است که ویژگی استیکر سفارشی راه خود را به صفحه نمایش‌های کوچک باز خواهد کرد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • . ارسالی در

      نخنوندم🌚

    • ناشناس ارسالی در

      چه خوب

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه