ارسال به دیگران پرینت

بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ - صربستان

پایان روز چهارم با یک برد و دو باخت| صعود مقصودی به دور دوم مسابقات جهانی بوکس

در جریان رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان، یک برد و دو باخت دیگر به کارنامه تیم‌ ملی ایران اضافه شد.

پایان روز چهارم با یک برد و دو باخت| صعود مقصودی به دور دوم مسابقات جهانی بوکس

در ادامه رقابت‌های روز چهارم رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان، امشب (پنج‌شنبه) سجاد محمدپور و پوریا امیری در مصاف با حریفان خود شکست خورده و حذف شدند، اما مسلم مقصودی با برتری مقابل حریفش، به دور بعد مبارزات وزن خود راه یافت.

به این ترتیب در گام نخست وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور به مصاف «گارسیا کابایرو» از کوبا رفت که با قبول شکست مقابل رقیب قدرتمندش، از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران در همان راند نخست به علت سر به سر شدن با بوکسور حریف دچار آسیب دیدگی از ناحیه ابرو شد. این آسیب دیدگی در راند دوم تشدید شده و داور در همین راند بازی را قطع کرد و دست بوکسور کوبا را به عنوان مشتزن پیروز بالا برد.

آخرین بوکسور ایران هم در مبارزات امروز مسلم مقصودی بود که موفق شد در وزن ۶۷ کیلوگرم، مقابل «لی سانگ مین» از کره‌جنوبی به برتری برسد. مقصودی در دور بعد باید مقابل برنده دیدار بوکسورهای اسلواکی و گرجستان به روی رینگ برود.

ساعاتی پیش هم در وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم، پوریا امیری مقابل «مولوجونوف» از ازبکستان باخت و به کار خود پایان داد.

علی جمالی در ۸۶ و فرهاد مرادی در ۷۱ کیلوگرم، دو بوکسور حذف شده دیگر ایران هستند. سید شاهین‌ موسوی، اشکان رضایی و دانیال شه‌بخش نیز سه بوکسور دیگر ایران هستند که در مبارزات روزهای گذشته با پیروزی مقابل حریفان خود، به ترتیب در اوزان ۷۵، ۶۳ و ۶۰ کیلوگرم به جمع ۳۲ بوکسور برتر راه یافته‌اند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه