ارسال به دیگران پرینت

احیای توافق هسته‌ای در وین | برجام | مذاکرات وین

رایزنی رئیس‌جمهور آمریکا با «شی جین پینگ» در خصوص برنامه هسته‌ای ایران

یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با «شی جین پینگ»، رئیس‌جمهور چین درباره هماهنگ‌سازی دیدگاه‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران قبل از آغاز مذاکرات وین رایزنی کرده است. رویترز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته رئیس‌جمهور آمریکا با شی جین پینگ درباره اینکه دو کشور چگونه می‌توانند مواضعشان را قبل از مذاکرات هشتم آذرماه هماهنگ کنند رایزنی کرده است.

رایزنی رئیس‌جمهور آمریکا با «شی جین پینگ» در خصوص برنامه هسته‌ای ایران

یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با «شی جین پینگ»، رئیس‌جمهور چین درباره هماهنگ‌سازی دیدگاه‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران قبل از آغاز مذاکرات وین رایزنی کرده است.

رویترز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته رئیس‌جمهور آمریکا با شی جین پینگ درباره اینکه دو کشور چگونه می‌توانند مواضعشان را قبل از مذاکرات هشتم آذرماه هماهنگ کنند رایزنی کرده است.

مذاکرات وین میان ایران و گروه 4+1 قرار است از هشتم آذرماه برگزار شود. نماینده آمریکا نیز در این مذاکرات حضور دارد اما با مقام‌های گروه 1+4 رایزنی خواهد کرد. جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده رفع تحریم‌ها محور اصلی گفت‌وگوها در وین خواهد بود.

«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک نشست مجازی امروز سه‌شنبه گفت: «روسای جمهور دو کشور فرصت داشتند درباره نحوه همسو کردن دیدگاه‌ها در آستانه نشست 29 نوامبر گفت‌وگو کنند تا 1+5 در تعامل با ایران و هموارسازی مسیر برای بازگشت به توافق متحد باشد.»

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه