ارسال به دیگران پرینت

کرونا | واکسیناسیون

واکسیناسیون موتوری در آبادان آغاز شد

از روز گذشته واکسیناسیون موتوری آغاز شده و در روستاها نیز واکسیناسیون منزل به منزل شروع شده است.

واکسیناسیون موتوری در آبادان آغاز شد

فرماندار آبادان با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا در آبادان به صفر رسیده است، از آغاز واکسیناسیون موتوری در آبادان خبر داد.

سید زین‌العابدین موسوی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهر کرد: واکسیناسیون بالای ۵۰ ساله‌ها در آبادان به ۹۸ درصد رسیده و مرگ و میر ناشی از کرونا نیز کاملا صفر شده است. البته در روستاها، پوشش واکسیناسیون بالای ۵۰ ساله‌ها، ۶۹ درصد است.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص دانش‌آموزان واکسینه شده، افزود: آمار دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال واکسینه شده ۵۶ درصد در شهر و ۵۵ درصد در روستاها است. از روز گذشته واکسیناسیون موتوری آغاز شده و در روستاها نیز واکسیناسیون منزل به منزل شروع شده است.

فرماندار آبادان بیان کرد: با سران عشایر و دیگر بزرگان به صورت مستمر جلساتی در خصوص همکاری در واکسیناسیون برگزار می‌کنیم و البته حضور بسیجیان نیز در ایستگاه‌های واکسیناسیون کمک‌کننده است. با توجه به اینکه خوشبختانه مرگ و میر ناشی از کرونا به صفر رسیده است، امیدواریم در ادامه با اقداماتی که انجام می‌شود به وضعیت آبی کرونا برسیم.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه