ارسال به دیگران پرینت

نکونام: باید استقلال را در وقت‌های قانونی می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با احترام به تیم استقلال اما در فینال جام حذفی مقابل این تیم شایسته برد بودیم و باید در وقت‌های قانونی برنده می‌شدیم.

نکونام: باید استقلال را در وقت‌های قانونی می‌بردیم

«جواد نکونام» امروز (سه‌شنبه)در گفت‌وگویی اظهار داشت: تیم فولاد خوزستان با اختلاف یک امتیازی در لیگ برتر به مقام ششم رسید که فکر می‌کنم با توجه به بضاعتی که داشتیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی افزود: در مرحله یک چهارم نهایی موفق شدیم تیم خوب سپاهان را پس از ۱۲۰ دقیقه و در ضربات پنالتی شکست دهیم که اتفاق بزرگی بود.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در فینال روبروی تیم خوب و پر مهره استقلال قرار گرفتیم، تیمی که بازیکنان بزرگی داشت و با شایستگی به فینال رسید. برای قهرمانی چاره‌ای جز بردن این تیم نداشتیم و لطف خدا شامل حال ما شد تا به آنچه لیاقتش را داشتیم برسیم.

نکونام تصریح کرد: با پنجره بسته تصمیم گرفتیم به کارمان ادامه بدهیم، من به همه بازیکنانم گفتم به دلیل اتفاقاتی که رخ داده است دیگر نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و باید سخت تلاش کنیم تا به پایان فصل برسیم. با این مشکل بزرگ نه بهانه آوردیم و نه تمرینات را تعطیل کریم.

وی تاکید کرد: با احترام به تیم استقلال در بازی فینال مقابل این تیم شایسته برد بودیم و باید در وقت‌های قانونی برنده می‌شدیم. به جز یک بار که روی اشتباه فردی خود ما بود، موقعیتی به این تیم ندادیم، از دقیقه ۷۷ تا ۹۰ سه موقعیت عالی برای گلزنی داشتم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: من به دنبال این بودم تا در وقت‌های اضافی گل بزنیم و برای همین تعویضی انجام ندادم اما وقتی دیدم حریف بازیکن دفاعی به زمین می‌آورد تعویض‌هایی را انجام دادم؛ بازیکنانی که داخل آمدند گل زدند و محسن فروزان نیز پنالتی گرفت.

نکونام در پایان گفت: من تا زمانی که ندانم مدیرعامل فولاد خوزستان چه کسی است قرارداد امضا نمی‌کنم؛ کار کردن با سعید آذری لذت‌بخش بود و او مدیر توانمندی است و حتی اگر من نیز نمانم، او باید بماند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه