ارسال به دیگران پرینت

استفتاء منتشرشده در یکی از نشریات | دفتر رهبری توضیح داد

بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد.

بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در نشریه مبلغان وابسته به معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم توضیحی ارائه کرد که بدین شرح می باشد:

«باسمه تعالی

استناد سؤال و جوابی که تحت عنوان «پخش مناظره» در مجله مبلغان درج شده به مقام معظم رهبری صحیح نیست، بلکه اشتباه پاسخگوی مرکز ملی و دخل و تصرف و اضافه کردن بعضی از عناوین توسط مجله مورد اشاره بوده است.»

منبع: عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

دیدگاه

توسعه