ارسال به دیگران پرینت

دوج کوین ارزش بازاری بیشتری از تتر پیدا کرد

خبر پیشی‌گرفتن دوج کوین از تتر در حالی منتشر شده است که احتمال می‌رود ایلان ماسک هفته‌ی آینده در برنامه‌‌ی تلویزیونی SNL باعث پامپ این رمزارز شود.

دوج کوین ارزش بازاری بیشتری از تتر پیدا کرد

دوج کوین با داشتن ارزش بازاری بیش از ۶۲ میلیارد دلار، اکنون ازلحاظ ارزش بازار از تویتر و فورد و تتر (USDT) پیشی‌ گرفته است. به‌گزارش کوین‌تلگراف، ارزش بازار ۶۲ میلیون دلاری دوج کوین ۱۰ میلیارد دلار از تتر ۵۲ میلیارد دلاری بیشتر است. این رمزارز در‌حال‌حاضر از فورد و تویتر به‌ترتیب با ۴۵٫۱ و ۴۳٫۱ میلیارد دلار سبقت گرفته است. افزایش شدید قیمت دوج کوین در هفته‌ی جاری در حالی اتفاق افتاده است که پلتفرم ترید ای‌تورو (eToro) این رمزارز را فهرست کرده است.

یکی از نمایندگان eToro به کوین‌تلگراف گفته است که دوج کوین به‌دلیل تقاضای چشمگیر مشتریان به این پلتفرم ترید اضافه شده است. پلتفرم ترید ای‌‌تورو میزبان ۲۰ میلیون کاربر است و ازاین‌پس می‌توانند دوج کوین را خریدوفروش کنند. ادغام در ای‌تورو و حمایت‌های ارتش دوج در رسانه‌های اجتماعی و ذکر نام دوج کوین به‌وسیله‌ی طرفدارانی چون ایلان ماسک و ستاره‌ی برنامه‌ی شارک تانک، مارک کوبان، همگی دلایلی برای رشد شدید این رمزارز در هفته‌ی جاری بوده است.

در زمان نوشتن این خبر، قیمت دوج کوین در ۴۸ سنت دادوستد می‌شود و افزایشی ۲۶٫۸ درصدی را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. بعضی گمان می‌کنند که حضور ایلان ماسک در برنامه‌ی هفته‌ی آینده‌ی Saturday Night Live در نقش کمدی «پدر دوج» باعث افزایش قیمت دوج کوین بوده است. در این برنامه، Kate Mckinnon در نقش جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا و جک هارلو توکن‌های NFT را در قالب موسیقی رپ معرفی خواهند شد. احتمال می‌رود مایلی سایرس نیز در این برنامه حضور داشته باشد و درباره‌ی دوج برنامه اجرا کند.

دوج کوین در اصل به‌عنوان شوخی ایجاد شده بود و توییت‌های ایلان ماسک آن را به‌شهرت رساند. ماه گذشته، دوج‌کوینرها سعی کردند ازطریق هشتگ DogeDay# این رمزارز را در ۲۰ آوریل پامپ کنند. حتی بیل ماهلرِ کمدین نیز از دوج در برنامه‌ی تلویزیونی خود اسم برده و آن را «پول کارتونی خرگوش عید پاک» نامیده بود

 

منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه