ارسال به دیگران پرینت

حامیان فلسطین در لیون | حمله به حامیان فلسطین در لیون

پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در لیون حمله کرد | مقامات فرانسوی تجمعات را ممنوع اعلام کرد +ویدئو

حامیان فلسطین در لیون مورد حمله پلیس قرار گرفتند در ادامه برای مشاهده فیلم حمله به حامیان فلسطین در لیون با ما همراه باشید.

پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در لیون حمله کرد | مقامات فرانسوی تجمعات را ممنوع اعلام کرد +ویدئو

پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در لیون حمله کرد

حامیان فلسطین در لیون مورد حمله پلیس قرار گرفتند در ادامه برای مشاهده فیلم حمله به حامیان فلسطین در لیون با ما همراه باشید.

رسانه فرانسوی بی‌اف‌ام‌تی‌وی گزارش داد، پلیس این کشور در شهر لیون برای متفرق کردن تجمعاتی در راستای حمایت از فلسطین به گاز اشک‌آور متوسل شد.

به گزارش ایسنا، مقامات فرانسوی پیشتر تجمعات حامی فلسطین را در شهر لیون و مارسی ممنوع اعلام کردند اما با این حال صدها نفر از مردم جهت حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند. مردم معترض فرانسوی و حامی فلسطین در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که پلیس فرانسه برای متفرق کردن جمعیت به گاز اشک‌آور متوسل شده است.

همچنین برخی از این فرانسوی‌ها گفتند که به دلیل «نقض ممنوعیت‌های اعلام شده» توسط پلیس منطقه‌ای ۱۳۵ یورو (۱۴۳ دلار) جریمه شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مردم فرانسه به رغم محدودیت‌های اعلام شده دست به تجمعاتی زدند و طی آن پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند اما پلیس فرانسه از این اقدام آن‌ها خشمگین شده و برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.

تلویزیون فرانسه دست صهیونیست‌ها را رو کرد! | ویدئو کودکان اسیر اسرائیلی فیک است +ویدئو

همچنین قرار بود امروز (پنجشنبه) دو تجمع در راستای حمایت از فلسطین در پاریس برگزار شود اما توسط پلیس این شهر ممنوع اعلام شده است.

درگیری‌ها امروز (پنجشنبه) در ششمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل، بیمارستان‌ها و مساجد شده است. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در غزه از «فسفر سفید» استفاده کرده است که این یک جنایت بین‌المللی محسوب می‌شود.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه