ارسال به دیگران پرینت

شخصیت | بازیگران | دیزنی

شخصیت های دیزنی انسان میشوند!+تصویر

در این مقاله خاص، نمی خواهیم از دزدان دریایی و شخصیت های مهیج دیزنی صحبت کنیم، بلکه بر روی 10 سلبریتی مشهور که دقیقا شبیه شخصیت های دیزنی هستند، تمرکز خواهیم کرد.

شخصیت های دیزنی انسان میشوند!+تصویر

این حال، در این مقاله خاص، نمی خواهیم از دزدان دریایی و شخصیت های مهیج دیزنی صحبت کنیم، بلکه بر روی 10 سلبریتی مشهور که دقیقا شبیه شخصیت های دیزنی هستند، تمرکز خواهیم کرد. آنها در سراسر جهان مشهور هستند. من خودم در دوران کودکی‌ام میکی موس را تماشا می‌کردم. به همین ترتیب، در زمان های قدیم، بچه های هم سن من عاشق شخصیت های دیزنی بودند، آنها هنوز هم مشهور هستند. بدون مقدمه، اجازه دهید به مقاله شیرجه بزنیم و ببینیم کدام یک از افراد مشهور شبیه یک شخصیت دیزنی هستند. بنابراین، دست و پنجه نرم کنید و مقاله را بخوانید.

1. آن هاتاوی

شخصیت های دیزنی / آن هاتاوی

چه کسی در مورد زن گربه ای خبر ندارد، بله، درست حدس زدید، من در مورد آن هاتاوی صحبت می کنم؟ این هنرپیشه زیبا و زیبا استاد کار خود است و هیچ کس مخالفت نخواهد کرد. شبیه آن هاتاوی یا شبیه به آن هاتاوی، خوشگل فیلم محبوب Beauty and the Beast است. شباهت عجیب و غریب و چشم نواز است. دارایی خالص آن هاتاوی 60 میلیون دلار است.

آماندا سیفرید

شخصیت های دیزنی / آماندا سیفرید

بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی، آماندا سیفرید، قهرمان خیره کننده دیگری است که در دنیای دیزنی شبیه است. این بازیگر در بسیاری از فیلم ها مانند Gone و Les Miserables نقش آفرینی کرده است. راپونزل یک داپلگانجر دیزنی آماندا است. با یک نگاه هر کسی می تواند بگوید که شخصیت دیزنی، شخصیت کارتونی اوست. دارایی خالص آماندا سیفرید 12 میلیون دلار است.

3. اما استون

 628b613f61706

بازیگر برنده جایزه اسکار، اما استون، یکی دیگر از افرادی است که در دنیای دیزنی شبیه است. این بازیگر همه کاره با فیلم تحسین شده خود La La Land همه را تحت تاثیر قرار داد. نقش او در این فیلم بهترین‌ها را برای او به نمایش می‌گذارد. داپلگانجر اما پرنسس آنا از فیلم Frozen است.این فیلم با موفقیت زیادی روبرو شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد. دارایی خالص اما استون 30 میلیون دلار است. به غیر از بازیگران واقعی که شبیه شخصیت های دیزنی هستند، افراد واقعی هم هستند که طرفدار افراد مشهور مشهور هستند.

4. سوفی ترنر

628b613eb6e14

سوفی ترنر با به تصویر کشیدن استادانه بازی تاج و تخت سانسا استارک توجه جهانیان را به خود جلب کرد. نحوه بازی او واقعاً قابل توجه و شگفت انگیز بود. احساسات او در این فصل فقط یک لذت برای تماشا بود. این سریال یکی از پردرآمدترین سریال‌های تاریخ فصل‌ها است. سوفی ترنر دقیقاً شبیه پرنسس مریدا در فیلم Brave است. دارایی خالص سوفی ترنر حدود 8 میلیون دلار تخمین زده می شود.

5. داکوتا فانینگ

شخصیت های دیزنی / داکوتا فانینگ

داکوتا فانینگ خیره کننده، سلبریتی دیگری است که شبیه شخصیت های دیزنی است. او به عنوان یک بازیگر کودک به شهرت رسید و از آن زمان تلاش کرده است تا در صنعت رقابت نامی برای خود دست و پا کند. او شبیه ملکه السا از Frozen است. چیزی برای تعجب نیست، درست است؟ دارایی خالص داکوتا فانینگ 12 میلیون دلار است.

سام کلافین

شخصیت های دیزنی / سام کلافین

اگر اتفاقی فیلم لایو اکشن فروزن ساخته شود، سم کلافین نقش شاهزاده هانس را بازی می کند. او دقیقاً شبیه هانس است. من از دماغ برآمده این دو نفر خوشم می‌آید - با توجه به اینکه یکی از آنها فقط یک شخصیت انیمیشنی است. دارایی خالص سام کلافین 8 میلیون دلار است.

7. تام ولینگ

شخصیت های دیزنی / تام ولینگ

خب حالا ما اینجا چی داریم تام ولینگ مطمئنا می تواند بدون دردسر نقش شاهزاده اریک را در پری دریایی کوچک بازی کند. هر دو دقیقا شبیه هم هستند. به نظر می رسد این نقش فقط برای او ساخته شده است. ثروت خالص تام ولینگ 14 میلیون دلار است.

جیک جیلنهال

شخصیت های دیزنی / جیک جیلنهال

جیک جیلنهال، مردی که نقش اول فیلم شاهزاده ایرانی را بازی کرد، یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. نحوه ایفای نقش هایش بسیار عالی است. او شبیه شخصیت دیزنی به نام فلین رایدر از فیلم Tangled است. به نظر حقیر، در این لیست کامل، او یکی از دو سه بازیگری است که شخصیت دیزنی بدون هیچ شکی صد در صد شبیه اوست. اکنون که به دارایی خالص خود رسیده است، دارایی خالص جیک 65 میلیون دلار است. همه افراد مشهور تا زمانی که زنده هستند میلیون‌ها درآمد کسب می‌کنند، اما برخی از افراد مشهور هستند که مرده‌اند و در واقع میلیون‌ها درآمد دارند

منبع : دلگرم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه