پیمان  فاطمی

پیمان فاطمی

پیمان فاطمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

پیمان فاطمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پیمان فاطمی می‌توان به بازیگری در سریال گلشیفته اشاره کرد.

پیمان فاطمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پیمان فاطمی در این سال، بازیگری در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی محسوب می‌شود.

بیوگرافی پیمان فاطمی بازیگر سریال نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیمان فاطمی بازی در سریال گلشیفته بوده است. پیمان فاطمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال گلشیفته نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهروز شعیبی همکاری داشته است. پیمان فاطمی توانست با بازی در سریال گلشیفته تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری بر تجارب او افزود.

ما دهه شصتی‌ها هیچ امکاناتی نداشتیم و از یک‌تکه پارچه عروسک می‌ساختیم/پدرم  از من می‌پرسد نمی‌خواهی کاری پیدا کنی که درآمد خوبی داشته باشد - خبرآنلاین

 

در بیوگرافی پیمان فاطمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی پیمان فاطمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار پیمان فاطمی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم پیمان فاطمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار پیمان فاطمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر پیمان فاطمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی پیمان فاطمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی پیمان فاطمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گلشیفته محسوب می‌شود.

منظوم