خزر  معصومی

خزر معصومی

خزر معصومی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

فیلم های سینمایی

  • به رنگ ارغوان، (۱۳۸۳)
  • باغ‌های کندلوس، (۱۳۸۳)

 

توضیحات

خزر معصومی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او که به شدت کم حاشیه است، بیشتر در تئاتر فعالیت دارد و  کمتر بر روی پرده نقره ای سینما و یا در قاب تلویزیون دیده شده است. حالا با خبر پخش مجدد سریال “یک مشت پر عقاب“، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی خزر معصومی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی خزر معصومی و ماجرای کشف حجاب او (+ تصاویر)

 

خزر معصومی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته حقوق می باشد. وی بشدت بازیگر کم حاشیه ای می باشد به طوریکه یک دهه از او هیچ خبری در دنیای بازیگری نبود تااینکه در شهریور ۹۹ در تئاتر “در انتظار گودو” به کارگردانی امیررضا کوهستانی حضور پیدا کرد.

سالهای فعالیت

بیوگرافی خزر معصومی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون

 

معصومی، از آخرین چهر های دهه شصتی بود که در دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد. او بازیگری حرفه ای خود را با فیلم “به رنگ ارغوان” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۸۳ آغاز کرد.

او در این فیلم در مقابل “حمید فرخ نژاد” ظاهر شد. این فیلم هیچگاه مجوز نمایش دریافت نکرد و توقیف شد. اما بعد با اکران فیلم “باغ های کندلوس” و بازیش در کنار محمدرضا فروتن خسران ناشی از توقیف به رنگ ارغوان جبران شد و وی به شدت به شهرت رسید.

حرف تازه