محمد  شعبانپور

محمد شعبانپور

محمد شعبانپور, بازیگر و طنزپرداز و اسـتندآپ کمدی است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد شعبانپور, بازیگر و طنزپرداز و اسـتندآپ کمدی متولد دهه ۶۰ در رودبار و اصالتا شمالی است. او یک خواهر دارد و در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و مادربزرگ و برخی اقوامش را در زلزله رودبار از دست داده است.

تیوال | محمد شعبانپور

 

ازدواج و همسر

وی هنوز ازدواج و مجرد می باشد.

فعالیت های هنری از استندآپ تا بازیگری و اجرا

شعبانپور از دهه ۸۰ بطور حرفه ای وارد عرصه استندآپ کمدی و طنزپردازی شده و علاوه بر طنزپردازی، بازیگر تئاتر و سینما نیز می باشدو سجاد داغستانی را استاد خود میداند که در همه سالها کنارش بوده است.

در کارنامه هنری او ،بازی در فیلم های سینمایی عزیز میلیون دلاری و همسر دات کام به کارگردانی امید نیاز و بازی در جشنواره تئاتر دانشجویی اصفهان و کسب رتبه ی برتر جشنواره نفر اول استنداپ کمدی در بزرگترین ویژه برنامه ی کمدی شهروندی در استان اصفهان به داوری امیرکربلایی زاده و رضا ساکی و نفر اول استنداپ کمدی کشور در مسابقه ی زمانی برای خندیدن از شبکه ی ۳ سیما به داوری ( سحرزکریا. بیژن امکانیان. شقایق دهقان. محمدرضا هدایتی ) و سابقه ی صدها اجرای صحنه ای در زمینه ی کمدی و … دیده می شود.

شعبانپور همچنین در کارگاه مونوایگو ۲ فعالیت دارد و در نمایش خانه نبود و نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر و نمایشنامه خوانی آپارتمان لاله

رزومه محمد شعبان پور | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

 

و .. بازی کرده است.

خانواده و پدر و مادر و خواهر محمد شعبانپور

محمد در یکی از صفحات شصی خود با انتشار عکسی از پدر و مادر و تنها خواهرش نوشته

این عکس رو میذارم که بمونه که بدونم بدون شماها هیچی نیستم….

مامان جانم بابای خوبم قدم رو چشمام گذاشتین اومدین اجرای پسرتون رو دیدین… آبجی کوچیکه حرف نداری

حرف تازه