حسین  غیابی

حسین غیابی

حسین غیابی، بازیگر، مدیر تولید سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

حسین غیابی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسین غیابی می‌توان به بازیگری در فیلم گروگان، فیلم نیش و فیلم شکوه بازگشت اشاره کرد.

رزومه حسین غیابی | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

 

حسین غیابی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1368 در فیلم دستمزد به کارگردانی مجید جوان‌مرد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گروگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین غیابی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمد صالح‌علاء، مهدی فتحی، احمد هاشمی و فرزانه کابلی را تجربه کرد.

حسین غیابی در سال 1374 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسین غیابی در این سال، بازیگری در فیلم بی‌قرار به کارگردانی مجید قاری‌زاده و فیلم گروگان به کارگردانی اصغر هاشمی محسوب می‌شود.

فیلم های حسین غیابی + بیوگرافی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین غیابی بازی در فیلم گروگان بوده است. حسین غیابی سال 1374 فیلم گروگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اصغر هاشمی همکاری داشته است. حسین غیابی توانست با بازی در فیلم گروگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جمشید هاشم‌پور، جهانبخش سلطانی، زهره حمیدی و حسین کسبیان بر تجارب او افزود.

حسین غیابی علاوه‌بر فیلم گروگان، سال 1373 در فیلم نیش نیز بازی کرده است. حسین غیابی این‌بار با همایون اسعدیان یعنی کارگردان فیلم نیش و هنرمندانی چون جمشید هاشم‌پور، ابوالفضل پورعرب، غلامحسین لطفی و حسن رضایی همکاری داشت.

در این سال‌ها حسین غیابی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پری کربلایی با 5 مرتبه، رضا مرادیان با 5 مرتبه، محمدرضا گوهرمنش با 4 مرتبه، محمدرضا ریاحی با 3 مرتبه و اکبر رشیدیان با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با حسین غیابی داشته‌اند.

از هنرمندانی که صرفا برای کسب شهرت آمده اند گلایه دارم/ پیشکسوتانی هستند که  هنوز بیمه نشده اند – صاحب نیوز

 

در بیوگرافی حسین غیابی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حسین غیابی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حسین غیابی در منظوم سر بزنید. همه 14 اثر مهم حسین غیابی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حسین غیابی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حسین غیابی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حسین غیابی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حسین غیابی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم گروگان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی حسین غیابی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دستمزد محسوب می‌شود.

منظوم