نازنین  کیوانی

نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

سریال احضار (1394) سریال مینو (1397)   سریال آشوب 
 سریال تک سواران 

 

 

توضیحات

نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران و متولد 2 شهریور 1367 در تهران است.

نازنین کیوانی پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه هنر مشهد در رشته گرافیک ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک و همچنین معماری را از دانشگاه آزاد مشهد دارد.

بیوگرافی نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر با عکس

 

نازنین کیوانی بدون هیچ تجربه تئاتری و بدون گذراندن دوره های بازیگری وارد این عرصه شد . او  هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و خاص معرفی کند. 

نازنین کیوانی تک فرزند خانواده است و یک دختر نیز دارد.

نازنین کیوانی متاهل است و زمانی که نوجوان بوده است با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. نازنین کیوانی در سن 20 سالگی یعنی در سال 1388 صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز شد. 

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آتیه سینما و تلویزیون+عکس

 

آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی  متولد ۱۳۶۵/۰۴/۲۳ در شهر شیراز به دنیا آمده است و  فتومدل تجاری بین المللی استبیشتر در برندهای معروف جهانی از جمله ماکسیم همکاری می کند و او تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نیز دارد.

نازنین درباره زندگی شخصی‌اش می‌گوید: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم و حالا هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم.

البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم 20 ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌رفتم خیلی خوشحال بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب است. من و آرش هرکدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

بیوگرافی نازنین کیوانی؛ عکس های نازنین کیوانی و زندگی شخصی اش و ازدواج وی

 

شروع فعالیت نازنین کیوانی 

شروع فعالیت نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۴ با سریال احضار که به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده بودکه  در شبکه نمایش خانگی پخش شد. 

او در نخستین تجربه بایگری اش با بازیگران جوان دیگری همچون کیمیا ملایی، بنیامین پیروان همتی، حسین سیف، نرگس امینی و شیمار مرزی همبازی شد. سریال احضار باعث معرفی او و دیگر بازیگران جوان شد. او در سریال احضار در نقش پروا ایفای نقش کرد. شوهر پروا در سریال احضار با نام امیر همسر نازنین کیوانی، آرش مهاجر است  که در این سریال با وی همبازی بوده است.

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آتیه سینما و تلویزیون+عکس

 

نازنین کیوانی پس از دو سال دوری از بازیگری، با بازی  در نقش اصلی سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری در سال ۱۳۹۷ به تلویزیون بازگشت. او در سریال مینو نقش ساره همسر سابق عماد از شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و سعی در از میدان به در کردن مینو زن پرستاری دارد که عماد به او دل بسته است.

 

بیتوته