ابراهیم  برزیده

ابراهیم برزیده

ابراهیم برزیده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»، سریال تلویزیونی «دولت مخفی» و فیلم سینمایی «مزار شریف» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

ابراهیم برزیده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ابراهیم برزیده می‌توان به بازیگری در سریال دولت مخفی، فیلم مزار شریف و فیلم دریاچه ماهی اشاره کرد.

قرار نبود چهره‌ام شبیه "شهید صارمی" باشد - ایسنا

 

 

ابراهیم برزیده در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ابراهیم برزیده در این سال، بازیگری در سریال دولت مخفی به کارگردانی عبدالحسن برزیده و راما قویدل محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابراهیم برزیده بازی در سریال دولت مخفی بوده است. ابراهیم برزیده سال 1392 سریال دولت مخفی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عبدالحسن برزیده همکاری داشته است. ابراهیم برزیده توانست با بازی در سریال دولت مخفی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، لاله اسکندری، سام درخشانی و علیرضا اوسیوند بر تجارب او افزود.

ابراهیم برزیده علاوه‌بر سریال دولت مخفی، سال 1393 در فیلم مزار شریف نیز بازی کرده است. ابراهیم برزیده این‌بار با عبدالحسن برزیده یعنی کارگردان فیلم مزار شریف و هنرمندانی چون حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان و علی عطایی همکاری داشت.

در این سال‌ها ابراهیم برزیده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حسین باشه آهنگر با 2 مرتبه و لاله اسکندری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با ابراهیم برزیده داشته‌اند.

آخرین خبر | ابراهیم برزیده: سرگذشت شهید صارمی در «مزار شریف» می‌توانست یک  فیلم جداگانه باشد

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ابراهیم برزیده آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی ابراهیم برزیده آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ابراهیم برزیده و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ابراهیم برزیده در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم ابراهیم برزیده در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ابراهیم برزیده در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ابراهیم برزیده در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ابراهیم برزیده درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ابراهیم برزیده بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال دولت مخفی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ابراهیم برزیده کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دریاچه ماهی محسوب می‌شود.

منظوم