محمدامین شعرباف

محمدامین شعرباف

محمد امین شعرباف بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، است

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد امین شعرباف بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، سابقه بازی در سریال هایی همچون قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی نقش آفرینی کرده است. وی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و تاکنون چیزی از زندگی شخصی اش منتشر نشده است.

بیوگرافی محمد امین شعرباف و آشنایی بیشتر با این هنرپیشه

 

شروع فعالیت هنری

محمد امین شعرباف بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی، نقش آفرینی کرده است. نوبت لیلی دومین فعالیت شعرباف در حوزه بازیگری است. آقای بازیگر در سریال قورباغه نقش سروش را بازی کرده است.

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ می باشد.

داستان سریال قورباغه : «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

همه چیز درباره محمدامین شعر باف بازیگر نقش سروش در سریال قورباغه

 

نگاهی به بازی امین شعرباف به بهانه حضور در سریال «قورباغه»

پخش سریال «قورباغه» این روزها در نمایش خانگی ادامه دارد و با گذشت ١١ قسمت از آن ، نیم بیشتری از این سریال به پایان رسیده اما اگر بخواهیم به یکی از مهمترین نقاط قوت این مجموعه از ابتدای پخش تا امروز فارغ از کیفیت خود سریال ، نگاهی داشته باشیم قطعا حضور چهره های جدید بازیگری در «قورباغه» بوده است

هومن سیدی به عنوان لیدر گروه در تمامی کارهایش نشان داده که نه تنها می‌تواند چهره ی جدیدی از بازیگران مطرح را به مخاطب نشان دهد بلکه به خوبی بلد است تا بازیگر آینده دار و روشن به سینمای ایران معرفی کند.

پارس