الناز  ملک

الناز ملک

الناز ملک پور مشهور به الناز ملک بازیگر ، 19 آذر سال 1374 در تهران به دنیا آمد.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

  1. مکبث
  2. ایوب خان
  • سریال

  1. آنتن
  2. سقوط

 

توضیحات

الناز ملک پور مشهور به الناز ملک 19 آذر سال 1374 در تهران به دنیا آمد. قد الناز ملک 174 سانتی متر است و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد. خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است اما اطلاعاتی چندانی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادرش در دسترس نیست.

غوغای عکس های جذاب الناز ملک ! / مجردی خانم بازیگر چشم رنگی سریال سقوط +  بیوگرافی

 

تحصیلات الناز ملک

تحصیلات الناز ملک، مشخص نیست و حتی در اینستاگرام این هنرپیشه به اینکه در کدام دانشگاه و در چه رشته ای مشغول به تحصیل است اشاره ای نشده است.

ازدواج الناز ملک

از ازدواج الناز ملک و همسر الناز ملک اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می رسد خانم بازیگر مجرد است.

بیوگرافی و زندگی خصوصی الناز ملک (بازیگر چشم رنگی سریال سقوط) و همسرش +  تصاویر جذاب

 

شروع فعالیت هنری الناز ملک

خانم ملک از بازیگران تئاتر ایران است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چندین نمایش چون مکبس به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. او در اولین تجربه خود در زمینه بازیگری، مقابل دوربین سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده رفت. او نقش دختری به نام آیسان را در سریال سقوط بازی میکند. تجربه ای که در کنار بازیگران مطرحی چون حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی و امین میری و … به دست اورد و توانست بازی خوبی را ارائه دهد.

عکس های جذاب الناز ملک! - رصد روز | رسانه تخصصی بنگاههای خصوصی

 

نوازندگی الناز ملک

الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت دارد، این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها هنر نوازندگیش با نواختن قطعات زیبا به رخ کشیده است.

ساعد نیوز