ساره  آرین

ساره آرین

 ساره آرین (متولد ۱۳۶۰ در تهران) هنرپیشهٔ اهل ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

 ساره آرین (متولد ۱۳۶۰ در تهران) هنرپیشهٔ اهل ایران است که عمدتاً به‌دلیل بازی در فیلم آواز قو و هزاران چشم شناخته می‌شود.

او فقط در فیلم سینمایی آواز قو همراه با بهرام رادان در سال ۱۳۷۹ بازی کرد. ضمناً در یک اپیزود از مجموعهٔ هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری در سال ۱۳۸۱ نیز بازی کرد.

بیوگرافی ساره آرین و همسرش + عکس | ساره آرین متولد سال 59 در - فانیگما

 

ساره آرین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در فیلم آواز قو به کارگردانی سعید اسدی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال هزاران چشم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ساره آرین محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، بهرام رادان، داریوش مؤدبیان و جمشید اسماعیل‌خانی را تجربه کرد.

ساره آرین در سال ۱۳۸۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ساره آرین در این سال، بازیگری در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری محسوب می‌شود.

سریال هزاران چشم

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ساره آرین بازی در سریال هزاران چشم بوده است. ساره آرین سال ۱۳۸۲ سریال هزاران چشم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با کیانوش عیاری همکاری داشته است. ساره آرین توانست با بازی در سریال هزاران چشم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید دلشکیب، مهدی هاشمی، سعید پیردوست و مهدی فتحی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی ساره آرین

 

در این سال‌ها ساره آرین با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران افسانه ناصری با ۲ مرتبه و رامسین کبریتی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ساره آرین داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ساره آرین آن هست

که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

ساره آرین - بیوگرافی ساره آرین | مشخصات

 

استاربینو