امیر  برادران

امیر برادران

امیر برادران نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

در حاشیه 2، سریال در حاشیه و سریال دست بالای دست نام‌های و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم هزار پا و فیلم سه بیگانه فعالیت داشته است.

 

توضیحات

امیر برادران نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیر برادران می‌توان به فعالیت در فیلم هزار پا، سریال دست بالای دست و سریال در حاشیه 2 اشاره کرد.

امیر برادران کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1390 در سریال دست بالای دست به کارگردانی محسن یوسفی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هزار پا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر برادران محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون یوسف تیموری، رضا فیض‌نوروزی، فتحعلی اویسی و سعید پیردوست را تجربه کرد.

بیوگرافی امیر برادران

 

امیر برادران در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم امیر برادران در این سال، فعالیت در فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیر برادران فعالیت در فیلم هزار پا بوده است. امیر برادران سال 1396 فیلم هزار پا به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. امیر برادران توانست با فعالیت در فیلم هزار پا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و لاله اسکندری توانست سطح کاری او را متحول کند.

بیوگرافی امیر برادران

 

با اینکه امیر برادران را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. امیر برادران علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان بازیگر و مدیر فیلم برداری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر امیر برادران در حرفه‌ی بازیگر، سریال مسافران است. مهم‌ترین اثر امیر برادران در حرفه‌ی مدیر فیلم برداری، سریال سیگنال موجود است است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امیر برادران آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. امیر برادران را باید بیشتر نویسنده تلویزیون بدانیم چرا که 60% آثار وی تلویزیونی و 40% آثارش سینمایی است. در واقع امیر برادران از مجموع 5 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال در حاشیه 2، سریال در حاشیه و سریال دست بالای دست نام‌های و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم هزار پا و فیلم سه بیگانه فعالیت داشته است.

پروژه سریال جدید مهران مدیری آغاز شد

 

در بیوگرافی امیر برادران آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی امیر برادران و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار امیر برادران در منظوم سر بزنید. همه 5 اثر مهم امیر برادران در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار امیر برادران در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر امیر برادران در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی امیر برادران درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی امیر برادران بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم هزار پا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی امیر برادران کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم سه بیگانه محسوب می‌شود.

منظوم