ابوالفضل همراه

ابوالفضل همراه

ابوالفضل همراه، کارگردان، نویسنده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال (1355) در نیشابور متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1355 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ابوالفضل همراه می‌توان به بازیگری در فیلم اخراجی‌ها ۲، فیلم رسوایی و سریال شیوع اشاره کرد.

ابوالفضل همراه | بیوگرافی و عکس های ابوالفضل همراه بازیگر و همسرش و زندگی  شخصی

 

ابوالفضل همراه در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ابوالفضل همراه در این سال، بازیگری در فیلم اخراجی‌ها ۲ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابوالفضل همراه بازی در فیلم اخراجی‌ها ۲ بوده است. ابوالفضل همراه سال 1387 در 32 سالگی در فیلم اخراجی‌ها ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مسعود ده‌نمکی همکاری داشته است. ابوالفضل همراه توانست با بازی در فیلم اخراجی‌ها ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اکبر عبدی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا و ارژنگ امیرفضلی بر تجارب او افزود.

ابوالفضل همراه علاوه‌بر فیلم اخراجی‌ها ۲، سال 1391 در 36 سالگی در فیلم رسوایی نیز بازی کرده است. ابوالفضل همراه این‌بار با مسعود ده‌نمکی یعنی کارگردان فیلم رسوایی و هنرمندانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، اسماعیل خلج و امیر نوری همکاری داشت.

ابوالفضل همراه | بیوگرافی و عکس های ابوالفضل همراه بازیگر و همسرش و زندگی  شخصی

 

در این سال‌ها ابوالفضل همراه با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا شریفی‌نیا با 4 مرتبه، اکبر عبدی با 4 مرتبه، امیر نوری با 3 مرتبه، سید جواد هاشمی با 3 مرتبه و مهران رجبی با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با ابوالفضل همراه داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ابوالفضل همراه آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. ابوالفضل همراه را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 62% آثار وی سینمایی و 38% آثارش تلویزیونی است. در واقع ابوالفضل همراه از مجموع 8 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در سینما با نام‌های فیلم رسوایی‌ 2، فیلم رسوایی، فیلم مامان بهروز منو زد، فیلم اخراجی‌ها3 و فیلم اخراجی‌ها ۲ به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال شبکه : سارقان روح، سریال شبکه : باغ بی‌روزنه و سریال شیوع بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 41 ساله و بیوگرافی ابوالفضل همراه آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ابوالفضل همراه و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ابوالفضل همراه در منظوم سر بزنید. همه 8 اثر مهم ابوالفضل همراه در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ابوالفضل همراه در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ابوالفضل همراه در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ابوالفضل همراه درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ابوالفضل همراه بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم اخراجی‌ها ۲ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ابوالفضل همراه کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم رسوایی‌ 2 محسوب می‌شود.

منظومابوالفضل همراه - بیوگرافی ابوالفضل همراه | مشخصات