مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

متولد : 1342-07-24

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران توانا در سینما , تلویزیون و تئاتر در ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

مردی از جنس بلور (۱۳۷۷)
مومیایی ۳ (۱۳۷۸)
مرد بارانی (۱۳۷۸)
بهشت از آن تو (۱۳۷۹)
شاه خاموش (۱۳۸۲)
هشت‌پا (۱۳۸۳)
رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه (۱۳۸۳)
حس پنهان (۱۳۸۵)
آدم (۱۳۸۵)
آتش سبز (۱۳۸۶)
دوزخ، برزخ، بهشت (۱۳۸۷)
بیست (۱۳۸۷)
آدم‌کش (۱۳۸۸)
آلزایمر (۱۳۸۹)
زندگی خصوصی آقا و خانم میم (۱۳۹۰)
فرزند چهارم (۱۳۹۱)
مزار شریف (۱۳۹۳)
عصر یخبندان (۱۳۹۳)
ارغوان (۱۳۹۳)
ماجان (۱۳۹۵)
جاده قدیم (۱۳۹۶)
بهت (۱۳۹۶)

 

توضیحات

مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۴۲ در تهران است. از کودکی به بازیگری دلبستگی داشت و همراه خواهر بزرگترش به بازی و تمرین در خانه می‌پرداخته‌است. نمایش‌های آن دو بر پایهٔ کتاب‌هایی بوده که می‌خواندند.
وی در این باره میگوید : … که بیشتر شبیه یک بازی بود، برایم به صورت یک خاطره خوش باقی مانده‌است. ولی کار خیلی جالبی که می‌کردیم این بود که هر بار شخصیت‌های نمایش‌ها را جابه‌جا می‌کردیم. یعنی هر بار که نمایشی را دوبار اجرا می‌کردیم، جای شخصیت‌ها را با هم عوض کرده و هر دوی ما هر دو نقش را بازی می‌کردیم. این کار تجربهٔ خیلی لذت‌بخش و خوبی بود.»

مهتاب کرامتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

همسر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی با بابک ریاحی پور ازدواج کرد . متاسفانه انتهای ماجرای ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور پس از بچه دار شدن ، به طلاق ختم می شود. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر با دخترش به تنهایی زندگی می کند. آنها علت طلاق را بخاطر ازدواج در سن پایین می دانند و همین که هردوی آنها در تجربه های کاریشان بزرگتر شدند ، خود را با یکدیگر هم مسیر ندیدند و تصمیم به جدایی گرفتند. به گفته ی خودشان تا الان از احوال یکدیگر با خبرند ولی مسیر زندگی و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

مهتاب کرامتی | بیوگرافی و عکس های “مهتاب کرامتی”

 

کرامتی در سال ۱۳۷۵ پس از گذراندن دوره‌های آموزش بازیگری از سوی امین تارخ که با پیشنهاد حبیب رضایی در آن حضور یافت، با بازی در نقش هلن در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس به بازیگری درآمد؛ سپس برای بار دوم در دوره‌های امین تارخ و مسعود کرامتی حضور یافت تا با تئاتر آشنا گردد. مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین بازی او در یک فیلم سینمایی است. الگویش در شروع بازیگری سینما را پرویز پرستویی نامید.

هدیه لاکچری مهتاب کرامتی از امیر امارات| مهتاب کرامتی رفتنی شد

 

حرف تازه