سیامک ادیب

سیامک ادیب

سیامک ادیب بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سیامک ادیب بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سیامک ادیب می‌توان به بازیگری در سریال سرزمین مادری، فیلم محمد رسول الله و سریال زیر پای مادر اشاره کرد.

سیامک ادیب نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1384 در فیلم پابرهنه در بهشت به کارگردانی بهرام توکلی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سرزمین مادری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیامک ادیب محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید محمود موسوی‌نژاد، امین تارخ، هومن سیدی و افشین هاشمی را تجربه کرد.

سیامک ادیب - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

سیامک ادیب در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سیامک ادیب در این سال، بازیگری در سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی و سریال داوران به کارگردانی احمد امینی و بیژن میرباقری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سیامک ادیب بازی در سریال سرزمین مادری بوده است. سیامک ادیب سال 1392 سریال سرزمین مادری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با کمال تبریزی همکاری داشته است. سیامک ادیب توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر نقش شنبه در سریال برف بی صدا می بارد +همسرش | عکس

 

سیامک ادیب علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال 1393 در فیلم محمد رسول الله نیز بازی کرده است. سیامک ادیب این‌بار با مجید مجیدی یعنی کارگردان فیلم محمد رسول الله و هنرمندانی چون علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات همکاری داشت.

در این سال‌ها سیامک ادیب با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران هومن سیدی با 3 مرتبه، پریوش نظریه با 3 مرتبه، سید مهرداد ضیایی با 3 مرتبه، میترا حجار با 2 مرتبه و علیرضا استادی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سیامک ادیب داشته‌اند.

بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری و عکس اینستاگرام

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سیامک ادیب آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سیامک ادیب را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 66% آثار وی سینمایی و 34% آثارش تلویزیونی است. در واقع سیامک ادیب از مجموع 15 اثری که در کارنامه دارد، در 10 اثر در سینما با نام‌های فیلم زهر مار، فیلم درساژ، فیلم روزهای نارنجی، فیلم پرسه در شهر لاجوردی، فیلم مالاریا، فیلم بوفالو، فیلم محمد رسول الله، فیلم خاکستر و برف، فیلم تجریش ناتمام و فیلم پابرهنه در بهشت به ایفای نقش پرداخته و در 5 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال حوالی پاییز، سریال زیر پای مادر، سریال نفس گرم، سریال سرزمین مادری و سریال داوران بازی کرده است.

منظوم