محسن رمضانی

محسن رمضانی

محسن رمضانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

 سریال ابله و سریال چراغ‌های خاموش

 فیلم نگاه و فیلم رنگ خدا 

 

 

توضیحات

محسن رمضانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محسن رمضانی می‌توان به بازیگری در سریال ابله، فیلم رنگ خدا و سریال چراغ‌های خاموش اشاره کرد.

بیوگرافی محسن رمضانی

 

محسن رمضانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1377 در فیلم رنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ابله، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محسن رمضانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حسین محجوب، سلمه فیضی، الهام شریفی و فرحناز صفری را تجربه کرد.

محسن رمضانی:استفاده‌شان را کردند و من را تنها گذاشتند | سینمادیلی

 

محسن رمضانی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محسن رمضانی در این سال، بازیگری در سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محسن رمضانی بازی در سریال ابله بوده است. محسن رمضانی سال 1393 سریال ابله نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با کمال تبریزی همکاری داشته است. محسن رمضانی توانست با بازی در سریال ابله تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران احمدی، احمد مهران‌فر، سیامک انصاری و مجید صالحی بر تجارب او افزود.

محسن رمضانی سال 1377 برای فیلم رنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی توانست در 17مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

دل پر محسن رمضانی بازیگر فیلم رنگ خدا از بی مهری هایی که پس از بازی در این  فیلم به او شد

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محسن رمضانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محسن رمضانی را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 50% آثار وی سینمایی و 50% آثارش تلویزیونی است. در واقع محسن رمضانی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم نگاه و فیلم رنگ خدا به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال ابله و سریال چراغ‌های خاموش بازی کرده است.

منظوم