محمدرضا  خاکی

محمدرضا خاکی

محمدرضا خاکی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمدرضا خاکی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدرضا خاکی می‌توان به کارگردانی فیلم خط آفتاب اشاره کرد.

محمدرضا خاکی در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمدرضا خاکی در این سال، فعالیت در فیلم خط آفتاب به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

نشر بیدگل: محمدرضا خاکی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا خاکی فعالیت در فیلم خط آفتاب بوده است. محمدرضا خاکی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1390 فیلم خط آفتاب را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از محمدرضا خاکی نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم خط آفتاب و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. محمدرضا خاکی توانست با فعالیت در فیلم خط آفتاب تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر افسانه‌ پاکرو، بابک انصاری، رامسین کبریتی و لاله صبوری توانست سطح کاری او را متحول کند.

بیوگرافی محمدرضا خاکی

 

در بیوگرافی محمدرضا خاکی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمدرضا خاکی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمدرضا خاکی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم محمدرضا خاکی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمدرضا خاکی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمدرضا خاکی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمدرضا خاکی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمدرضا خاکی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم خط آفتاب محسوب می‌شود.

منظوم