مجید  حسینی

مجید حسینی

مجید حسینی (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مجید حسینی (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه قیصریه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه بازی می کند. او عضو تیم ملی فوتبال ایران است.

فوتبال پایه

مجید حسینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

او به همراه علی قلی‌زاده از استعدادهای پرورش یافته جوانان باشگاه سایپا به‌شمار می‌روند. هر دوی آنان بار دیگر در سال ۱۳۹۷ با پیراهن تیم ملی ایران به نقش‌آفرینی پرداختند.

عملکرد باشگاهی

سید مجید حسینی در سمت راست نفر دوم، سایر نفرات کاوه رضایی، مجتبی حق‌دوست، بهنام برزای

استقلال

و در نقل و انتقالات نیم فصل چهاردهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران از باشگاه فوتبال سایپا تهران به باشگاه فوتبال استقلال پیوست.

راه‌آهنبیوگرافی مجید حسینی بازیکن فوتبال + زندگی و ازدواج

 

او در فصل ۹۵–۱۳۹۴ به صورت قرضی از از تیم استقلال در باشگاه فوتبال راه‌آهن بازی می‌کرد ۹ بازی برای این تیم در لیگ برتر خلیج فارس به میدان رفت و توانست ۱ گل هم بزند.

فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶

مجید حسینی در فصل (۱۳۹۵–۱۳۹۶) به تیم استقلال بازگشت در این فصل با حضور بازیکنانی مانند پادوانی، رابسون جانواریو در استقلال، اغلب نیمکت سهم حسینی بود،

در دربی ۸۴ در لحظات پایانی پس از اخراج سید مهدی رحمتی و اتمام تعویض‌ها رحمتی دستکش و پیراهن خود را برای چند لحظه به مجید حسینی داد

و وی بجای رحمتی درون دروازه ایستاد و این چند لحظه طول نکشید و سوت پایان به صدا درآمد.

فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷

او در این فصل عملکرد بسیاری خوبی داشت؛ او به همراه روزبه چشمی از ستون‌های خط دفاعی استقلال بود و در ثبت کلین شیت ‌های سید حسین حسینی نقش داشت. به طوری که در برخی از بازی‌ها به دلیل مصدومیت حاضر نبود خط دفاعی استقلال آسیب‌پذیر بود؛ با درخشش او در این فصل برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.

ترابزون‌اسپور

مجید حسینی پس از بازی های قابل قبول در جام جهانی روسیه با پیراهن تیم ملی ایران مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفت و در تاریخ ۱۳۹۷/۵/۸ به تیم ترابزون‌اسپور ترکیه پیوست.

7 باشگاه به دنبال جذب مجید حسینی- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم |  Tasnim

 

ویکی پدیا