کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۶۹، اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال اومانیا در لیگ دسته اول قبرس بازی می‌کند.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

کریم انصاری فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ شهرستان اردبیل متولد شد و آخرین فرزند خانواده خود است. او چهار برادر و سه خواهر دارد و تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گذرانده‌است.

در سال ۲۰۱۸ رسانه‌های یونانی اعلام کردند که کریم انصاری‌فرد و الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل‌ونقل و دختر یکی از بزرگترین تجار یونان است پس از دو سال آشنایی تصمیم به ازدواج گرفته‌اند الکساندرا صوفیا تحصیلکرده رشته پزشکی در قبرس و سپس روانشناسی در دانشگاه کولوناکی است.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس تا تراکتور + بیوگرافی و همسر کریم انصاری فرد -  ایمنا

 

دوران باشگاهی

سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، زادگاه کریم، او توسط علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی راه یافت و ۱۳۱ بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و ۵۶ گل حاصل کار او در سایپا بود. او در سایپا پیشنهادهای خارجی خوبی داشت که به‌دلیل مشکلاتی انتقال او انجام نشد.

کریم انصاری‌فرد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

پرسپولیس

انصاری‌فرد با پرسپولیس

پس از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری‌فرد با قراردادی سه‌ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در پرسپولیس شمارهٔ ۹ را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی او برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

کریم انصاری فرد غیر مستقیم به تیم ملی دعوت شد! – ایران لژیونر | Iranlegioner

 

کریم انصاری‌فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتری لیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا شد.

تراکتور

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام کریم انصاری فرد و همسر و خانواده اش

 

کریم انصاری‌فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتور پیوست. پس از پیوستن وی به تراکتورسازی تبریز به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از هم‌راهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند. پس از آن، برخی خبرگزاری‌ها به دلیل فسخ نشدن به موقع قرارداد انصاری‌فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت وی تا نیم‌فصل نخست دادند. به هر روی، وی توانست در دومین بازی تیم تراکتور در لیگ برتر برابر گسترش فولاد، حضور داشته باشد بازی‌های چشم نواز و اصالت اردبیلی وی، چهرهٔ محبوبی از کریم انصاری فرد در این باشگاه ساخت و هواداران تراکتور لقب کریم ساوالان را برای وی برگزیدند. نخستین گل انصاری‌فرد برای تیم تراکتور برابر تیم ذوب آهن به ثمر رسید.

ویکی پدیا