سید مسعود حسینی

سید مسعود حسینی

سید مسعود حسینی، بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «شمعدونی»، سریال تلویزیونی «لیسانسه‌ها» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

شمعدونی

لیسانسه ها

توضیحات

سید مسعود حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سید مسعود حسینی می‌توان به بازیگری در سریال شمعدونی، سریال لیسانسه‌ها اشاره کرد.

سید مسعود حسینی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سید مسعود حسینی در این سال، بازیگری در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محسوب می‌شود.

سید مسعود حسینی | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سید مسعود حسینی بازی در سریال شمعدونی بوده است. سید مسعود حسینی سال 1394 سریال شمعدونی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سروش صحت همکاری داشته است. سید مسعود حسینی توانست با بازی در سریال شمعدونی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتنه فقیه‌نصیری، غلامرضا کریمی، محمد نادری و امیر کاظمی بر تجارب او افزود.

سید مسعود حسینی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

سید مسعود حسینی علاوه‌بر سریال شمعدونی، سال 1395 در سریال لیسانسه‌ها نیز بازی کرده است. سید مسعود حسینی این‌بار با سروش صحت یعنی کارگردان سریال لیسانسه‌ها و هنرمندانی چون امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی و متین ستوده همکاری داشت.

در این سال‌ها سید مسعود حسینی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران عرفان برزین با 2 مرتبه، رویا میرعلمی با 2 مرتبه و امیر کاظمی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سید مسعود حسینی داشته‌اند.

قصه آسانسورچی که عاشق می‌شود - ایسنا

 

در بیوگرافی سید مسعود حسینی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سید مسعود حسینی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سید مسعود حسینی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم سید مسعود حسینی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سید مسعود حسینی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سید مسعود حسینی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سید مسعود حسینی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سید مسعود حسینی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال شمعدونی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سید مسعود حسینی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال لیسانسه‌ها محسوب می‌شود.

منظوم