سعید عزت‌الهی

سعید عزت‌الهی

متولد : 1375-07-09

سعید عزت‌الهی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای تیم ملی فوتبال ایران در پست هافبک بازی می‌کند

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

روستوف

اتلتیکو مادرید سی

ملوان

 

توضیحات

سعید عزت‌الهی

 پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است. او در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

فرارو | چند ساعت مانده به پایان نقل‌وانتقالات؛ سعید عزت‌اللهی به لیگ ایران  می‌پیوندد؟

عملکرد باشگاهی

ملوان

او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت‌اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندرانزلی رفت و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

رسمی؛ جدایی سعید عزت‌اللهی از وایله - ورزش سه

اتلتیکو مادرید سی

وی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی پنج ساله، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

روستوف

عزت‌اللهی پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه روستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در طول عضویت در این باشگاه به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده‌است. وی در پایان فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸ تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.عزت‌اللهی اولین بازی خود را برای روستوف در ماه مه ۲۰۱۶ برابر دینامو مسکو انجام داد.

عکس و بیوگرافی سعید عزت اللهی و همسرش + زندگینامه از تولد تا افتخارات

افتخارات

باشگاهی

نایب قهرمانی با تیم روستوف در لیگ روسیه ۱۶–۲۰۱۵

فردی

کسب عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران.

بهترین هافبک دفاعی نیم فصل اول لیگ دانمارک