ساسان   حیدری

ساسان حیدری

بیوگرافی ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن را در این مطلب میخوانید .

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی ساسی مانکن

ساسان حیدری یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌استازدواج و همسر ساسی مانکن

 

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده شده است که نشان میدهد ساسی مانکن با نامزدش بیتا ازدواج کرده است.
وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.به شهرت رسیدن ساسی مانکن

 

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت
ساسی مانکن در سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت. اکنون در کالیفرنیا، آمریکا زندگی می‌کند.خانواده ساسی مانکن

 

ساسی مانکن، تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد، تا اول راهنمایی در اهواز زندگی می کردند سپس به کرج، جایی که مادر بزرگ و عموهایش بودند نقل مکان کرد.
ماجرای جنجالی همسر و فرزند ناخواسته ساسی مانکن

 

همسر ساسی مانکن کیست ؟

 

بچه دار شدن ناخواسته ساسی‌ مانکن از همسرش جنجالی شد ، فرزندی که وی حاضر به پذیرش آن نیست
ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن، با خبری جنجالی حاشیه ساز شد.
این خواننده طبق ادعای برخی از منابع، ‌از جمله باشگاه خبرنگاران، فرزندی دارد که تمایلی به داشتن وی ندارد و می‌خواهد او را از خودش دور کند.
سایه همسر ساسی مانکن

 

ماجرا از این قرار است که ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است.
پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.
ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است
سایه همسر ساسی پس از مدتی باردار می شود ، وی تمایلی به نگاه داشتن بچه نداشته اما ساسی به دلیل درخواست برای اقامت خودش اصرار به نگاه داشتن بچه‌اش داشته است. درست در این زمان است که ماجرای دوستی دنیا جهانبخت در رسانه‌ها قرار می‌گیرد و خبری می‌شود.
در این زمان بحث انداختن و سقط کردن بچه مطرح می شود که طبق قوانین انگلستان این کار شدنی نبوده است در آن مرحله و در ژوئن ۲۰۱۶ فرزند او به دنیا می‌آید.

کاملترین بیوگرافی ساسی مانکن + عکس و فیلم

برسام حیدری نام پسر ساسی مانکن سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.

 

عکس پسر ساسی مانکن در کنار تصویری از پدرش

عکس پسر ساسی مانکن در کنار تصویری از پدرش

 

بر اساس نوشته سایتی غیر رسمی زمانی که ساسی در لندن حضور دارد. در هفته اول با خانمی به نام سایه آشنا می‌شود و برای آن‌که پناهندگی محکم‌تری بگیرد سایه ۲۰ ساله، دانشجوی دندان پزشکی را که ساکن شمال لندن بوده است، به همسری بر می‌گزیند و عقد اسلامی در مرکز اسلامی لندن بسته می‌شود.

عکس سایه همسر ساسی مانکن و فرزندش برسام

 

اما نکته عجیبی که مطرح شده است، این است که ساسی تاکنون بچه خود را ندیده است و در آستانه تولد او از لندن مهاجرت می‌کند و هنوز که هنوز است «برسام» را از نزدیک لمس نکرده است.
در کنسرت امسال ساسی مانکن در اشتوتگارت، سایه و برسام هم شرکت می‌کنند و به محض این‌که بر روی صحنه می‌آید و آن‌ها را می‌بیند به سراغ آن‌ها نمی‌آید. ساسی در حال حاضر سایه را بلاک کرده است و نمی‌خواهد فرزند خود را ببیند.
گفتنی است ساسی مانکن هنوز به انتشار این اخبار واکنشی نشان نداده است.
جنجال ساسی مانکن با دنیا جهانبخت

 

در اوایل سال 95 بود که یک مدل اینستاگرامی بنام دنیا جهانبخت با ادعای خیانت ساسی مانکن در ارتباط عاشقانه اش تا مدت ها این دو را سر زبان ها انداخت.
ماجرا تا جایی پیش رفت که دنیا جهانبخت ویدیوی در حال خودکشی خود را هم منتشر کرد که در نهایت ساسی در مصاحبه ای اعلام کرد تا بحال او را ندیده و نمی شناسد. و کمی بعد طلا گلزار وارد این ماجرا شد به عنوان دوست دختر جدید ساسی مانکن ! این ماجرا در نهایت با شهرت دنیا جهانبخت به اتمام رسید.
ساز های ساسی مانکن

 

ساسی مانکن، در نواختن پیانو و گیتار مهارت کامل دارد، او در کنار این ها بیشتر آهنگ هایش را خودش می نویسد و در نوشتن هم دست به قلم است.

منبع ، دلگرم