دارا حیایی

دارا حیایی

متولد : 1375-06-10

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی است.

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

شعله ور سریال مسافر پردردسر :شاهرخ حمیدی‌مقدم، 1382 مجموعه امین و مینا :هنگامه مفید، 1387 سریال از سرنوشت 1 تا 4 :محمدرضا خردمندان، 1398 تا 1401

توضیحات

دارا حیایی پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال دور بودند. دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. دارا حیایی پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد.

دارا

مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند. دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. دارا به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد. اکنون او نیز حرفه پدر و مادر را در پیش گرفته است. البته فرزانه داوری، مادر بزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. دارا به پیشنهاد پدرش در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور می یابد و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه است.

دارا

منابع : حرف تازه