ستایش دهقان

ستایش دهقان

ستایش دهقان بازیگر سینما و تلوزیون اهل ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

  • سریال جیران
  • سریال سرزمین مادری
  • سریال سرزمین کهن
  • فیلم اروند
  • چند دقیقه با آنا

 

توضیحات

ستایش دهقان در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود.وی توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود. او علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است.

 ستایش دهقان

در این سال‌ها او با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است. ستایق دهقان در سریال جیران که از پلتفرم فیلیمو در حال پخش هست به شهرت رسید و توسط حسن فتحی کشف شد، او در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا در این سریال نقش آفرینی میکند که همین امر باعث امتیازی عالی برای اوست . تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

ستایش دهقان

ستایش دهقان در جیران

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌ کنندگی اسماعیل عفیفه در نمایش خانگی می باشد که روایتگر داستان عاشقی ناصرالدین شاه و سوگلی محبوبش جیران است.

منابع : حرف تازه