محمدرضا  هاشمی

محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمدرضا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدرضا هاشمی می‌توان به بازیگری در سریال عروس تاریکی، فیلم سراسر شب و فیلم روزهای انتظار اشاره کرد.

محمدرضا هاشمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1365 در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال عروس تاریکی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا هاشمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فیروز بهجت‌محمدی، محمد مطیع، مجید مظفری و گوهر خیراندیش را تجربه کرد.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی به همراه جدیدترین تصاویرش

 

محمدرضا هاشمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمدرضا هاشمی در این سال، بازیگری در سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی و فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد مؤتمن محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا هاشمی بازی در سریال عروس تاریکی بوده است. محمدرضا هاشمی سال 1396 سریال عروس تاریکی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمود معظمی همکاری داشته است. محمدرضا هاشمی توانست با بازی در سریال عروس تاریکی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا کیانیان، رویا نونهالی، لوون هفتوان و فلور نظری بر تجارب او افزود.

محمدرضا هاشمی علاوه‌بر سریال عروس تاریکی، سال 1396 در فیلم سراسر شب نیز بازی کرده است. محمدرضا هاشمی این‌بار با فرزاد مؤتمن یعنی کارگردان فیلم سراسر شب و هنرمندانی چون آزاده صمدی، مهدی سلطانی، الناز شاکردوست و امیر جعفری همکاری داشت.

عکس و بیوگرافی محمدرضا هاشمی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمدرضا هاشمی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی محمدرضا هاشمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمدرضا هاشمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمدرضا هاشمی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم محمدرضا هاشمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمدرضا هاشمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمدرضا هاشمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمدرضا هاشمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمدرضا هاشمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال عروس تاریکی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمدرضا هاشمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم روزهای انتظار محسوب می‌شود.

منظوم