مجید  حاجی‌زاده

مجید حاجی‌زاده

مجید حاجی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مجید حاجی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1358 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مجید حاجی‌زاده می‌توان به بازیگری در سریال چشم‌های نامحسوس، سریال فقط به خاطر تو و فیلم دختری با کفش‌های کتانی اشاره کرد.

مجید حاجی‌زاده نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1377 در 19 سالگی در فیلم دختری با کفش‌های کتانی به کارگردانی رسول صدرعاملی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چشم‌های نامحسوس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مجید حاجی‌زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پگاه آهنگرانی، اکرم محمدی، عبدالرضا اکبری و پویا کرمی را تجربه کرد.

مجید حاجی‌زاده در سال 1388 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مجید حاجی‌زاده در این سال، بازیگری در سریال چشم‌های نامحسوس به کارگردانی محسن موسویان محسوب می‌شود.

مجید حاجی زاده و همسرش | قابی دو نفره از مجید حاجی زاده و همسرش

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مجید حاجی‌زاده بازی در سریال چشم‌های نامحسوس بوده است. مجید حاجی‌زاده سال 1388 در 30 سالگی در سریال چشم‌های نامحسوس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محسن موسویان همکاری داشته است. مجید حاجی‌زاده توانست با بازی در سریال چشم‌های نامحسوس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر زهرا اویسی، کیانوش گرامی، بهمن دان و فردوس کاویانی بر تجارب او افزود.

مجید حاجی‌زاده علاوه‌بر سریال چشم‌های نامحسوس، سال 1382 در 24 سالگی در سریال فقط به خاطر تو نیز بازی کرده است. مجید حاجی‌زاده این‌بار با اکبر منصور فلاح یعنی کارگردان سریال فقط به خاطر تو و هنرمندانی چون رامتین خداپناهی، خاطره حاتمی، شراره رخام و لاله صبوری همکاری داشت.

در این سال‌ها مجید حاجی‌زاده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شهرزاد کمال‌زاده با 2 مرتبه، نادیا دلدار گلچین با 2 مرتبه، حدیث فولادوند با 2 مرتبه، ثریا قاسمی با 2 مرتبه و کیانوش گرامی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مجید حاجی‌زاده داشته‌اند.

تغییر چهره بازیگر دختری با کفش های کتانی / کنار پسرش پوریا با چشمای رنگی !!!

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مجید حاجی‌زاده آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مجید حاجی‌زاده را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 70% آثار وی سینمایی و 30% آثارش تلویزیونی است. در واقع مجید حاجی‌زاده از مجموع 10 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در سینما با نام‌های فیلم متل قو، فیلم شیرین قناری بود، فیلم نامزد آمریکایی من، فیلم آقا، فیلم مارال، فیلم سهراب و فیلم دختری با کفش‌های کتانی به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال چشم‌های نامحسوس، سریال قاب‌های خالی و سریال فقط به خاطر تو بازی کرده است.

اینستاگرام مجید حاجی‌زاده یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. مجید حاجی‌زاده در اینستاگرام بیش از 5،376 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 435 نفر را دنبال می‌کند. همچنین مجید حاجی‌زاده تاکنون در اینستاگرام بیش از 59 پست بارگذاری کرده است. مجید حاجی‌زاده فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/06/24 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 296 لایک و 27 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی مجید حاجی‌زاده تاکنون بیش از 581 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی مجید حاجی‌زاده تاکنون بیش از 74 نظر ثبت شده است.

در مجموع در کارنامه 39 ساله و بیوگرافی مجید حاجی‌زاده آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مجید حاجی‌زاده و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مجید حاجی‌زاده در منظوم سر بزنید. همه 10 اثر مهم مجید حاجی‌زاده در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مجید حاجی‌زاده در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مجید حاجی‌زاده در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مجید حاجی‌زاده درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مجید حاجی‌زاده بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال چشم‌های نامحسوس محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مجید حاجی‌زاده کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شیرین قناری بود محسوب می‌شود.

منظوم