سانیا  سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری، بازیگر تلویزیون تئاتر و سینما، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ملاقات»، سریال تلویزیونی «دلدادگان»، سریال تلویزیونی «ستایش ۳» فعالیت داشته است. سانیا سالاری با سریال دلدادگان معروف شد و از شاگردان محمد رحمانیان است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سانیا سالاری بازیگر نوظهور سریال‌های تلویزیونی ایران است. در واقع سال 97 شاید سکوی پرتاب بازیگر سانیا سالاری در عرصه سینما و تلویزیون بوده است. او در این سال با بازی در دو سریال خیلی مهم و جذاب تلویزیون، خود را به مردم معرفی کرد. سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و بازیگر ستایش 3 به کارگردانی سعید سلطانی است. سانیا سالاری در سریال دلدادگان نقش ارغوان را به عهده داشت، نقشی کلیدی که بازی خود توانست این نقش را میان مردم مطرح کند.

زندگی حرفه‌ای سانیا سالاری را باید مدیون اعتماد منوچهر هادی برای بازی در سریال دلدادگان بدانیم. سانیا سالاری در مورد همکاری خود با منوچهر هادی در سریال دلدادگان گفت: «چه چیزها که از شما آموختم جناب هادی عزیز، جز انسانیت و مهربانی، صبوری و بزرگواری از شما ندیدم. سپاسگزارم به خاطر اعتمادی که به من کردید و هر لحظه خداوند را شاکرم که در کنارتان بودم. تا همیشه قدردان و منت دار شما خواهم بود. سلامت باشید.»

سانیا سالاری علاوه بر بازی در سریال دلدادگان در فصل سوم سریال ستایش نیز بازی کرده است. سریال ستایش 3 نیز برای مخاطبان قدیمی این سریال مهم و خاطره انگیز است و سانیا سالاری نیز در این پروژه مهم نقشی جذاب برعهده داشته است. 

البته سانیا سالاری پیش از بازی در سریال دلدادگان و سریال ستایش 3، در عرصه تئاتر موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است. او کارهای درخشانی در کارنامه بازیگری تئاتر در کارنامه دارد. در سال‌های اخیر در تئاترهای «لیلا... و جند مسافر»، «نام تمام مادران» و «ترانه‌های قدیمی؛ پیکان جوانان» بازی کرده است. او از شاگردان محمد رحمانیان استاد بزرگ نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و تئاتر است و در طول سال‌های گذشته بازیگری و سبک کاری خود را مدیون درس‌های رحمانیان است.

سانیا سالاری پیش از این در سینما نیز حضور داشته است و در سال 89 در فیلم سینمایی ملاقات به کارگردانی عباس رافعی نیز حضوری کوتاه داشته است. گرچه این فیلم اکران موفقی نداشت اما تجربه خوبی برای سانیا سالاری بود، مخصوصا همکاری با باتجربه‌هایی همچون محمدمهدی فقیه، ستاره اسکندری و احمد مهران‌فر، سطح بازیگری سانیا سالاری را ارتقا بخشید.

ساینا سالاری از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. مخصوصا که با حضور در تلویزیون و بازی در سریال‌های دلدادگان و سریال ستایش 3 او را پخته‌تر کرده است.

منبع:منظوم