محمد  کارت

محمد کارت

محمد کارت بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد کارت بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد کارت می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، فیلم عصبانی نیستم و فیلم بی خود و بی جهت اشاره کرد.

محمد کارت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1389 در فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چرخ و فلک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد کارت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا کیانیان، مریلا زارعی، رویا تیموریان و طناز طباطبایی را تجربه کرد.

تولد محمد کارت | تبریک های تولد محمد کارت تا عاشقانه حدیثه تهرانی و همسرش

 

محمد کارت در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد کارت در این سال، بازیگری در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد کارت بازی در سریال چرخ و فلک بوده است. محمد کارت سال 1395 سریال چرخ و فلک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکاری داشته است. محمد کارت توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی محمد کارت کارگردان، هنرپیشه و تهیه کننده فیلم های مستند

 

محمد کارت علاوه‌بر سریال چرخ و فلک، سال 1392 در فیلم عصبانی نیستم نیز بازی کرده است. محمد کارت این‌بار با رضا درمیشیان یعنی کارگردان فیلم عصبانی نیستم و هنرمندانی چون باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی و میثاق زارع همکاری داشت.

با اینکه محمد کارت را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمد کارت علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمد کارت در حرفه‌ی کارگردان، فیلم آوانتاژ است. مهم‌ترین اثر محمد کارت در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم آوانتاژ است.

در این سال‌ها محمد کارت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران علیرضا جعفری با 2 مرتبه، رضا عطاران با 2 مرتبه، شاهرخ فروتنیان با 2 مرتبه، علیرضا استادی با 2 مرتبه و رویا تیموریان با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با محمد کارت داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمد کارت آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محمد کارت را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 88% آثار وی سینمایی و 12% آثارش تلویزیونی است. در واقع محمد کارت از مجموع 9 اثری که در کارنامه دارد، در 8 اثر در سینما با نام‌های فیلم آزادی مشروط، فیلم حراج، فیلم عصبانی نیستم، فیلم چه خوبه که برگشتی، فیلم بوسیدن روی ماه، فیلم بی خود و بی جهت، فیلم من همسرش هستم و فیلم گزارش یک جشن به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال چرخ و فلک بازی کرده است.

محمد کارت - سکانس

 

اینستاگرام محمد کارت یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. محمد کارت در اینستاگرام بیش از 2،381 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 357 نفر را دنبال می‌کند. همچنین محمد کارت تاکنون در اینستاگرام بیش از 159 پست بارگذاری کرده است. محمد کارت فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/08/16 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 88 لایک و 5 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی محمد کارت تاکنون بیش از 669 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی محمد کارت تاکنون بیش از 263 نظر ثبت شده است.

منظوم